A magyar kutatók aggasztó jelenségeket tártak fel a kisgyerekek digitális eszközhasználatával kapcsolatban, amely a koronavírus-pandémia alatt és után figyelhető meg. A kutatás szerint a túlzott kütyühasználat nyelvi képességek csökkenéséhez és a kommunikációs zavarokhoz vezethet, ami hosszú távon hatással lehet a jövő társadalmára.

Első magyarországi üzletét nyitotta meg a napokban az Alensa Optika, amely több mint 40 webáruházat működtet 31 országban, és Csehország, valamint Szlovákia mellett immár a magyar vásárlók számára is különféle digitális megoldásokat kínáló, hagyományos üzletben teszi elérhetővé prémium minőségű szemüveg- és kontaktlencse kínálatát.

A betegszervezetek, mint például a SZÍVSN, hatékony közösségi támogatást nyújtanak a betegeknek, segítve őket az egészségügyi ellátásban és az életmódváltásban. A közös programok és tapasztalatcsere révén a betegek és egészségügyi szakemberek együttműködése javítja a gyógyulási esélyeket.

Az ELTE november 27-i Innovációs Napján diskurzus folyt a hazai KFI támogató intézmények, vállalati és nonprofit szakmai műhelyek és a kutatómunkát végző felsőoktatási társintézmények képviselőivel, díjazták a legkiemelkedőbb egyetemi fejlesztéseket, és sor került a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalával egy közös iparjogvédelmi együttműködés ünnepélyes aláírására is.