A Budapest Airport közel 20 millió forintot adományozott a Runway Run lebonyolítása révén, amely a légiközlekedési iparág képviselői és a közönség összefogásával valósult meg. Az összeg a Ments Életet Alapítvány és a SUHANJ! Alapítvány támogatására szolgál, segítve ezzel a rászoruló gyermekek és sérült emberek sportolását.

A DUE Médiahálózat és az MBH Bank közös kezdeményezése, a Nagy Diák Banktudós Teszt, idén 20 ezer diák pénzügyi tudatosságát mérheti fel. A verseny célja, hogy a fiatalok tudatosan bánjanak pénzügyeikkel, és felkészüljenek a digitális világ kockázataira.

Molnár Nini új pop-up üzlete az Etele Plaza-ban különleges rózsaszín dekorációval hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre. Az esemény a betegség megelőzésének és korai felfedezésének fontosságát hangsúlyozza, miközben a bevételekből a Primavera Alapítvány is részesül.

Az Allegro.hu indulásával Magyarországra új online piactér érkezett, amely a vásárlók és kereskedők számára egyaránt izgalmas lehetőségeket kínál. Innovatív szolgáltatások és széles termékkínálat várja a felhasználókat, akik versenyképes áron vásárolhatnak biztonságos környezetben.