Sajtóközlemények: fenntarthatóság

Az LG Electronics ismét a globális márkák élvonalában áll, hiszen az Interbrand Best Global Brands 2024 jelentése szerint a 97. helyen szerepel. A cikkben bemutatott innovatív márkastratégia és a fiatalos imázs megteremtése a siker kulcsa.

Minden más generációnál hamarabb és nagyobb mértékben kezd befektetni a Z generáció: már 19 évesen elkezdik és a korábbi generációkhoz képest nagyobb arányban is fektetnek be 21 éves koruk előtt. Bár az egyszerűség és a kockázatvállalás fontos számukra, a felelős befektetéseket is keresik.

Az MBH Bank és a Bükki Nemzeti Park közös együttműködésével várhatóan jelentős lépéseket tesznek a természetvédelmi programok terén. A fenntarthatóság jegyében megújítják a tanösvényeket, ezzel is hozzájárulva a biodiverzitás védelméhez és a természeti értékek megőrzéséhez.

A „Passzold vissza, Tesó!’’ 2018 óta végzi használaton kívüli mobilok, gps-ek, tabletek és tartozékaik visszagyűjtését. Az akció iskolák, vállalatok, önkormányzatok, egyéb egyesületek és szervezetek bevonásával alakít ki gyűjtőpontokat, ahol a lakosság leadhatja az általuk már feleslegesnek ítélt mobilkészülékeket.