2024-ben is elindította karitatív kampányát az MBH Bank és a Mastercard, amelynek keretében a hitelintézet adományozásra hívja mindazokat, akik MBH Mastercard bankkártyával fizetnek az ünnepi időszak alatt. A karácsonyi kampány célja, hogy az MBH Bank felhívja az emberek figyelmét a rászorulók támogatásának fontosságára, valamint a filantróp szemlélet elmélyítésére. A jótékonysági kampány az idei ünnepi időszakban, december 2. és 31. között zajlik, az ügyfeleknek pedig nincs más teendőjük, mint használni Mastercard bankkártyájukat.
Az MBH Bank és a Mastercard az idei ünnepi időszakban is közös adományozási programba kezdett, hogy ezzel támogassák az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját. December 2. és 31. között, az adventi időszakban zajló kampány lényege, hogy minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg.
A tavalyi kezdeményezéshez hasonlóan, az MBH Bank ügyfeleinek idén is elegendő mindössze Mastercard bankkártyájukat használniuk fizetéseik során. Fontos azonban kihangsúlyozni, hogy az adományokat az MBH Bank és a Mastercard közösen biztosítja, így az ügyfelek számára ez semmilyen plusz költséget nem jelent. Emellett az ügyfelek az Ökumenikus Segélyszervezet weboldalán található adományozási felületen keresztül további egyéni felajánlásokkal is segíthetik az arra rászorulókat.
Idén látványos kreatív kampányelemek is kísérik az adománygyűjtést
Az idei évben a bank számos új elemmel bővítette és színesítette karitatív kampányát. A TV2 Mokka stúdiójában az Ökumenikus Segélyszervezet és az MBH Bank különleges karácsonyfát állít, amelyen napról napra nyomon követhető lesz, hogy mennyivel emelkedik a két szervezet által felajánlott összeg az egyes MBH Mastercard kártyás fizetések után. Emellett a város több kiemelt helyszínén – a Vörösmarty téren, a Móricz Zsigmond körtéren és a Nyugati téren – is megjelenik az MBH Bank karácsonyfája, a látványos installáció pedig tovább népszerűsíti a kezdeményezést a nyilvánosság körében. Az országos kampány során TV- és mozi szpotokban, plakátokon, épülethálókon, online felületeken, valamint digitális közterületi megoldásokban, illetve a közösségi médiában is megjelenik a bank ünnepi üzenete.
„Az idei adventi kampányunk szlogenje mentén – „A karácsony annál szebben ragyog, minél több mindenkire gondolunk.” – szeretnénk felhívni az emberek figyelmét a hátrányos helyzetben lévők megsegítésére, valamint szeretnénk a társadalom minden rétegében egyre inkább elmélyíteni az adományozási kultúra fontosságát, éppen ezért törekedtünk arra, hogy kezdeményezésünket nagy figyelem övezze. Az Ökumenikus Segélyszervezettel egész évben szorosan együtt dolgozunk, azonban a karácsonyi időszak az, amely során az ügyfeleinket is be tudjuk vonni a közös munkába, bízunk benne, hogy idén is sokak számára tehetjük ezzel szebbé az ünnepi időszakot” – mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
„Az MBH Bankkal és az Ökumenikus Segélyszervezettel közös kampányunk emlékeztet arra, hogy mindennapi apró döntéseinkkel is sokat tehetünk másokért. Ezzel a kezdeményezéssel megmutatjuk, hogy a digitális fizetési megoldások nemcsak gyors és kényelmes vásárlási élményt biztosítanak, hanem új lehetőségeket teremtenek a közösségi felelősségvállalásban – akár hosszú távon is. Örömmel tapasztaljuk, hogy a Mastercard kártyabirtokosok évről évre aktívan csatlakoznak ehhez a kezdeményezéshez, így együtt tesszük kézzelfoghatóvá az ünnepek valódi értékeit” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketingigazgatója.
Az év minden szakában aktívan zajlik az együttműködés
Az MBH Bank és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet 2023 májusában kötött együttműködési szerződést, amelynek keretében a bank évi 100 millió forinttal támogatja a segélyszervezetet. Az összefogás jegyében tavaly útnak indított MBH Tudatos Segítség Program több mint 35 ezer fő támogatásához járult hozzá.
Az együttműködés részeként, a program mellett, az MBH Bank munkatársainak bevonásával segíti az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, akik a szervezet adventi adománygyűjtő kampányában ételosztással, adománygyűjtéssel működnek közre, valamint jótékonysági futóversenyen is részt vesznek az érzékenyítés jegyében.
Forrás: MBH Bank