Az ELTE Informatikai Kar STEMStation@ELTE STEMpont komplex pályaorientációs és tehetséggondozó programja társadalmi célú kampány kategóriában Gyémánt Díjat nyert a Magyar Marketing Szövetség 2024-es pályázatán
A Marketing Gyémánt Díj a kiválóság védjegye, amelyet a szakma elismert szereplőiből álló szakmai zsűri ítéli oda. Az elismerés kifejezetten a kisebb költségvetésből, ám hatékony megoldásokkal létrehozott kampányokat hivatott elismerni.
A STEMStation@ELTE STEMPont projekt célja egy átfogó, országos lefedettségű komplex informatikai pályaorientációs és tehetséggondozó program megvalósítása volt a 7-12. évfolyamon alap- és középfokú oktatásban vagy szakképzésben tanuló diákok számára.
A projekt fő célkitűzése a műszaki és informatikai területeken továbbtanuló hallgatók arányának növelése, különös tekintettel a lányokra és hátrányos helyzetű diákokra.
A projekt programjaival az Informatikai Kar több mint 43 ezer diákot ért el országszerte és határainkon túl is, összesen 173 településen. Az elnyert összegből az alprojektekben szakköröket, diákolimpiai felkészítő és pályaorientációs foglalkozásokat, versenyeket, nyári táborokat, workshopokat szerveztek új tananyagok kifejlesztésével. Kiemelten sikeres volt a kibővített, új programmal megrendezett e-HÓD verseny, amelyen minden eddiginél több diák és iskola vett részt – 41595 diák 301 iskolából határainkon innen és túl.
Az elismerést a Kar képviseletében Molnár Szilvia marketingmenedzser vette át a Digital Marketing Forumon megrendezett ünnepélyes díjátadón.
Forrás: Eötvös Loránd Tudományegyetem