Sajtóközlemények: karácsony

A Yettel és a Baptista Szeretetszolgálat közös karácsonyi kampányában 1200 gyerek kívánságát teljesítették, különös figyelmet fordítva a 13-18 éves fiatalokra. Miller Dávid színész-énekes is részt vett az adományozásban, hangsúlyozva a jótékonyság fontosságát az ünnepek alatt.

Az emberek többsége már 3-4 héttel karácsony előtt megkezdi az ajándékok beszerzését, csupán 1 százalék az, aki az utolsó pillanatra hagyja a vásárlást. A megkérdezettek nagy része előre eltervezi, hogy mire mennyit szeretne költeni, a legtöbben pedig legfeljebb 50 ezer forintot szánnak idén ajándékokra – derült ki az MBH Bank reprezentatív kutatásából.

Karácsonyfát választani nemcsak esztétikai, hanem környezeti szempontból is fontos. A Debreceni Egyetem Botanikus Kertjének igazgatója, Takács Attila bemutatja a hazai fenyőfajtákat, azok előnyeit és hátrányait, valamint a frissesség ellenőrzésének módjait.

Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők.

Egy friss, országos kutatás szerint a legkedveltebb ünnepi főételek listáját a töltött káposzta, a desszertekét a bejgli vezeti. Sokan azért sütnek-főznek otthon, mert olcsóbb, mint készen megvásárolni a fogásokat, de a megkérdezettek kétharmada szerint így is többe kerül majd a lakoma, mint tavaly.

A Visa felmérést készített Magyarországon az év végi ajándékbeszerzésről, online vásárlási szokásainkról. Az idei karácsonyi roham előtt az új és a rutinos vásárlókkal is érdemes átvenni az online rendelések veszélyeit és a legújabb csalási módszereket. Ebben segítenek az OTP Bank és a Visa szakértői.