A Yettel és a Baptista Szeretetszolgálat közös karácsonyi kampányában 1200 gyerek kívánságát teljesítették, különös figyelmet fordítva a 13-18 éves fiatalokra. Miller Dávid színész-énekes is részt vett az adományozásban, hangsúlyozva a jótékonyság fontosságát az ünnepek alatt.
Sajtóközlemények: fiatalok
A Széchenyi István Egyetem lesz a 2025-ös EFOTT házigazdája. A jövőre július 9–13. között megtartott EFOTT az egyetemisták fesztiváljaként már évtizedek óta a nyár egyik legkedveltebb rendezvénye, 2025-ben is a Velencei-tónál várja a jelenlegi és egykori hallgatókat.
Lezárult az MBH Bank és a DUE Médiahálózat Nagy Diák Banktudós tesztjének első fordulója, amelyet 15 ezernél is több hallgató vagy felsőfokú tanulmányok küszöbén álló fiatal töltött ki. A teszt célja, hogy játékos módon hívja fel a résztvevők figyelmét a tudatos pénzügyi gondolkodásra és a digitális térben megjelenő veszélyekre.
A bankcsoport elindította a legfeljebb 5%-os éves kamatozású, folyósítási és hitelbírálati díj nélküli jelzáloghitel-konstrukció kialakítását, amely 2025. április 1. és 2025. október 31. között lesz elérhető. Az új konstrukció a fiatal célcsoport számára kedvező finanszírozási lehetőséget biztosít majd.
Egy friss kutatás rávilágít arra, hogy a magyar dolgozók közül a fiatalabb generáció sokkal érzékenyebb a munkahelyi hangulatra, míg a tapasztaltabb munkavállalók könnyebben alkalmazkodnak. A kutatás eredményeit Steigervald Krisztián generációkutató kommentálta, kiemelve a munkahelyi optimizmus megőrzésének fontosságát.
A magyarok leginkább azért tartják fontosnak a pénzügyi tudást, mert így jobban ki tudják használni a lehetőségeiket, de kevéssé szeretnének ezen a téren azért műveltek lenni, hogy a családjuknak segíteni tudjanak döntéseik meghozatalánál – erre jutott egy frissen publikált, a Corvinus bevonásával készült magyar kutatás.
A SzakMÁzz! Budapest kiállítás idén új rekordot döntött, több mint 12 ezer fiatal ismerkedett meg a szakmákkal és munkaerőpiaci lehetőségekkel. A rendezvény célja a pályaorientáció elősegítése.
Legfeljebb fél évre látnak előre a 18-21 évesek, a fiatalok pszichésen kevésbé ellenállóak az időseknél és az interaktivitás a vonzó oktatás egyik kulcsa – derült ki a Clout Culture konferencián.