Sajtóközlemények: fiatalok

A Yettel és a Baptista Szeretetszolgálat közös karácsonyi kampányában 1200 gyerek kívánságát teljesítették, különös figyelmet fordítva a 13-18 éves fiatalokra. Miller Dávid színész-énekes is részt vett az adományozásban, hangsúlyozva a jótékonyság fontosságát az ünnepek alatt.

Lezárult az MBH Bank és a DUE Médiahálózat Nagy Diák Banktudós tesztjének első fordulója, amelyet 15 ezernél is több hallgató vagy felsőfokú tanulmányok küszöbén álló fiatal töltött ki. A teszt célja, hogy játékos módon hívja fel a résztvevők figyelmét a tudatos pénzügyi gondolkodásra és a digitális térben megjelenő veszélyekre.

A bankcsoport elindította a legfeljebb 5%-os éves kamatozású, folyósítási és hitelbírálati díj nélküli jelzáloghitel-konstrukció kialakítását, amely 2025. április 1. és 2025. október 31. között lesz elérhető. Az új konstrukció a fiatal célcsoport számára kedvező finanszírozási lehetőséget biztosít majd.

A magyarok leginkább azért tartják fontosnak a pénzügyi tudást, mert így jobban ki tudják használni a lehetőségeiket, de kevéssé szeretnének ezen a téren azért műveltek lenni, hogy a családjuknak segíteni tudjanak döntéseik meghozatalánál – erre jutott egy frissen publikált, a Corvinus bevonásával készült magyar kutatás.