Világszerte minden év októberében tartják a mellrák elleni küzdelem hónapját, és ez alkalomból számos cég és civil szervezet folytat olyan kampányt, amely a közvélemény figyelmét erre a kérdéskörre irányítja. A rózsaszínű szalag hónapjának alkalmából együttműködésben állapodott meg a mellrák elleni küzdelemben, több mint húsz éve meghatározó jelentőségű Egészség Hídja – Összefogás az Egészségért, a Mellrák Ellen Egyesület és az egészségtudatos termékek területének egyik legismertebb hazai szakáruháza, a Herbaház.
Az Egészség Hídja Összefogás és az országszerte nyolc áruházat és egy webáruházat magába foglaló Herbaház képviselői bejelentették, hogy adományozói együttműködésben állapodtak meg, amelynek keretében a Herbaház támogatást nyújt az Egészség Hídja Összefogás egyesületnek a mellrák elleni küzdelem hónapja (október 1 – 31.) alkalmából.
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) felmérése szerint a mellrák ma világszerte a leggyakoribb női daganatos betegség. Európában a nők körében újonnan diagnosztizált rosszindulatú daganatok 28.7%-a mellrák, a teljes európai uniós lakosságon (27 ország, férfiak és nők együtt) belüli új rákos megbetegedések közül 13.3%-ot tesz ki a mellrák1.
A most bejelentett együttműködés keretében a Herbaház a Herbaház tipp TOP ÁR jelzésű termékek októberi értékesítéséből származó árbevétel 1%-át adományozza az Egészség Hídja Összefogás javára.
„Különleges alkalom a számunkra, hogy az Egészség Hídja Összefogás tevékenységét támogathatjuk” – mondta Balogh Judit, a Herbaház marketingvezetője. „Ez az első alkalom, hogy a Herbaház és az egyesület ilyen jellegű megállapodást köt, és nagy várakozással tekintünk a most következő hónap elé. Az Egészség Hídja Összefogás felbecsülhetetlen értékű felvilágosító és tájékoztató munkát végez, nagy hangsúlyt fektetve a rendszeres szűrésre, ami lehetővé teszi a sok esetben létfontosságú korai felismerést. Az egészségtudatosság hirdetése és terjesztése a Herbaház számára is meghatározó alapelv. A kollégáimmal együtt teljes mértékben azonosulni tudunk az Egészség Hídja Összefogás céljaival, így nagy örömmel veszünk részt az együttműködésben. Azzal, hogy egy termékkör bevételéből nyújtjuk az adományt, a vásárlóinkat is bevonjuk az adományozásba. Biztos vagyok abban, hogy ez a vásárlóinkat is jó érzéssel tölti el.”
A Herbaház tipp TOP ÁR egy speciális szegmens a Herbaház választékában: mintegy 400 olyan termék tartozik ide, amelyek kiemelten jó ár/érték aránnyal bírnak a kategóriában. Valamennyi termékcsoportot lefedve – étrend-kiegészítők, mentes, reform, vegán élelmiszerek, kozmetikumok és az öko háztartás – találhatók itt meg a különböző cikkek. A Herbaház tipp TOP ÁR termékeit a vásárlói igények figyelembevételével állítják össze a Herbaház szakemberei.
„Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy segíthessünk vásárlóinknak abban, hogy az egészséget támogató termékek minél könnyebben elérhetőek legyenek számukra. Ezért született meg a Herbaház tipp TOP ÁR” – mondta Balogh Judit a Herbaház marketingvezetője.
„Köszönjük a Herbaház felajánlását, amely hozzájárul ahhoz, hogy minél több emberhez eljussanak a programjaink és az üzeneteink” – mondta Báródi Edit, az Egészség Hídja Összefogás Egyesület titkára. Az előttünk álló hónap, az október, hagyományosan a mellrák elleni küzdelem nevezetes hónapja, és október 1. a mellrák elleni kelleni küzdelem világnapja. Ilyenkor, a világnap és az azt követő hónap folyamán a szokásosnál is több erőfeszítést teszünk annak érdekében, hogy felhívjuk a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre, ezen belül is arra, hogy a rendszeres szűréssel mennyi mindent tehetünk a mellrák súlyos következményei ellen.”
A támogatásba bevont Herbaház tipp TOP ÁR termékcsoport valamennyi magyarországi Herbaház áruházban és a Herbaház webáruházában is elérhető.
https://www.herbahaz.hu/top-ajanlat
Forrás:
1 https://ecis.jrc.ec.europa.eu/pdf/Breast_cancer_factsheet-Oct_2020.pdf
Az Egészség Hídja Összefogás az Egészségért, a Mellrák Ellen Egyesület
Az Egészség Hídja Összefogás az Egészségért, a Mellrák Ellen Egyesület 2002 óta szervezi a figyelemfelkeltő rózsaszín Lánchídi sétákat azzal a céllal, hogy felhívja a társadalom figyelmét a betegségre. A 2016-ban megújult Összefogás célja ugyanaz maradt, mint kezdetekor, de tevékenységei kibővültek. A 23 kisebb és nagyobb partnerből álló Összefogás azon dolgozik, hogy Magyarországon minél többet tudjanak a nők az emlőrák betegségről, a korai felismerés létfontosságú szerepéről, és a korai felismerés életkor és rizikófaktorok szerinti módjáról. Az Összefogás minden év októberében megszervezi legnagyobb figyelemfelkeltő kampányát, a sétát a rózsaszínre világított Lánchídon át, hogy a médián keresztül is minél több nőhöz eljusson az Összefogás üzenete arról, hogy a korai felfedezés kulcsfontosságú a gyógyulásban. Weboldal: https://egeszseghid.hu/
A Herbaház
A Herbaház Magyarország meghatározó étrend-kiegészítőket, gyógyhatású készítményeket, mentes, vegán, paleo, bio termékeket, reformélelmiszereket, naturkozmetikumokat és az öko háztartás termékeit forgalmazó áruházlánca. Szakértelmével és a több mint tizenkétezer termékből álló választékával 1991 óta segíti az egészséges életmód követőit. A magyar tulajdonú Bennovum Kft. által üzemeltetett Herbaház országszerte 8 áruházzal és egy webáruházzal rendelkezik, és a kiskereskedelmi tevékenysége mellett több mint ezer kereskedő partnerrel és multinacionális kereskedelmi hálózattal áll kapcsolatban. A Herbaház 2022-ben és 2023-ban is elnyerte a Superbrands díjat. Weboldal: https://www.herbahaz.hu/