Elindult a normál pályázati időszak, idén nem lesz hosszabbítás
Összeállt a Magyar PR Szövetség munkáltatói márkákat és kampányokat díjazó Employer Branding Award versenyének zsűrije. A zsűri elnöke Beke Zsuzsa. Ismét külön előzsűri és zsűri díjazza a pályamunkákat.
Az előzsűri tagjai:
- Béda Beáta, Noguchi, vállalati kommunikációs tanácsadó
- Czine Tamás, T5 Media Agency, Ügyvezető
- Hegedüs-Tóth Dóra, Brandfizz, Chief Client Director
- Jáhny-Tóth Tímea, Erste Bank, employer branding szakértő
- Kiss Judit, RTL, Chief People & Culture Officer
- Kiss Luca, Nokia, Local Culture and Brand Manager
- Knáb Anita, Merkbau, HR vezető
- Ladányi Patrícia, KUKA Hungária Kft., Marketing, kommunikációs és vállalati brand szakértő
- Lódi-Venczel Dorottya, Telekom, Talent Experience CoE Lead
- Takács Bíborka, Veolia Water Hungary Kft., Communication & Employer Branding Expert
- Tóth-Nagy Péter, Follow The Yellow Communications, alapító-ügyvezető
- Winkler Csilla, MOGYI, HR vezető
A zsűri elnöke Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt., Csoportszintű PR, CSR és kormányzati kapcsolatok főosztály vezetője, aki elmondta: „Az employer branding ma már messze nem csupán toborzási vagy vállalati márka építési eszköz, hanem annak a tükre, hogyan bánik egy vállalat a legfontosabb értékével: az embereivel. Hiszem, hogy egy szervezet valódi ereje abban rejlik, hogyan teremti meg a munkatársak számára a megbecsülés és a fejlődés lehetőségét. Ebben a megközelítésben számos nagyvállalat esetében így meghatározó módon HR kompetencia, mely egyben a vállalati márka építésnek is meghatározó eleme.”
A zsűri tagjai:
- Fodor Kata, MOL Group, Manager of Group Communication Partnering
- Horváth Ádám, Brandfizz, Chief Sparkle Officer
- Hosszú Róbert, NI HUNGARY Software és Hardware Gyártó Kft., ügyvezető
- Nagy Mihály, HR Operations Lead Europe and Africa LV, CV, Dana Incorporated
- Liptay Gabriella, KPMG, marketing- és kommunikációs igazgató
- Kutas István, Magyar Bankholding, kommunikációs ügyvezető igazgató
- Sarkadi Lívia, Bonafarm Zrt., Csoport HR igazgató
- Szilvási Gábor, GrandVision, HR igazgató
- Tischler Márk, Universum8 Zrt, vezérigazgató
- Dr. Tóth Ágnes, Prohuman, vezérigazgató
- Dr. Varga Zoltán, Magyar Suzuki Zrt., Operatív Igazgató
- Weichinger Nóra, LWp Communications, ügyvezető
Az MPRSZ 16 iparágból és 7 kategóriában várja a nevezéseket.
„Többszerelvényes hullámvasút lett az employer branding szakma 2025-ben. Vannak, akik bővülnek és elképesztő energiákat fordítanak a megfelelő szakemberek megtalálására. Itt üzletileg kritikus terület az employer branding. Vannak ugyanakkor iparágak, földrajzi lokációk, ahol a kereslethiány és a leépítések lejtőjén száguld a szerelvény lefelé. Mások a jól bevált köreiket róják, egyre jobban kicsiszolt toborzási és belső kommunikációs megoldásokkal.” – mondta el Horváth Ádám, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetője. – „Idén egyértelmű fókusz került a belső, munkavállalók megtartását célzó aktivitásokra és a meglévő megoldások költséghatékonyabbá tételére. Az AI pedig már nem a jövő, hanem a jelen: örülök, hogy idén már másodszorra lehet pályázni mesterséges intelligencia kategóriában.”
A normál pályázati időszak október 8-ig, a late entry október 16-ig tart. Idén nem lesz hosszabbítás, így érdemes időben leadni a nevezéseket. A szakmai szövetség november 5-én teszi közzé a shortlistet, a döntőbe jutottak november 12-én prezentálhatják pályázatukat. Az élő zsűrizés támogatója a KPMG. Az eredményhirdetés november végén várható, a díjátadóra idén is a Publicis Házban kerül sor.
Idén kiosztják majd Az Év Employer Branding Megbízója Díjat, Az Év Employer Branding Ügynöksége Díjat, az Innovatív, digitális megoldások/Az újdonság ereje Díjat és A legkisebb költségvetésű, de a leghatékonyabb megoldásokat hozó pályázat díját is.
„A PR/kommunikációs szakma egyik érdekessége, hogy többféle stakeholderrel dolgozunk együtt. Az utóbbi években egyre inkább nőtt a belső kommunikáció, a vállalati kultúra és a toborzás szerepe. A munkáltatói márka szerepe tehát fontosabb és örülök, hogy PR szakmai szervezetként mind a munkacsoport, mind az EBA építi a közösséget és kiváló szakmai példákat mutat be.” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.
A pályázattal, a kategóriákkal és díjakkal kapcsolatos részletek elérhetők az EBA weboldalán: http://www.employerbrandingaward.hu/
Forrás: Magyar Public Relations Szövetség, továbbította a Helló Sajtó! Üzleti Sajtószolgálat.



