A nyereményjátékok már nem csupán kiegészítői a vásárlásnak – sokak számára jelentenek ezek komoly vonzerőt az üzlet kiválasztása során. Egy apró meglepetés, egy garantált ajándék vagy a lehetőség egy nagyobb nyereményre – ezek a plusz élmények egyre többeket motiválnak. Egy friss felmérés szerint a vásárlók több mint háromnegyede hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési esélyt szerezhet.
Sajtóközlemények: vásárlás
Az Etele Napok apropóján készített reprezentatív felmérést az Etele Plaza a magyarok vásárlási szokásairól, amiből kiderült, hogy a válaszadók közel fele (48%) vásárol havonta kuponnal, minden negyedik pedig hetente vesz igénybe ilyen típusú kedvezményeket.
A használtautó-vásárlás során sokan a vételár alapján döntenek, figyelmen kívül hagyva a tulajdonlás valódi költségeit. Az Ayvens szakértői összegyűjtötték, mire érdemes figyelni a gazdaságos és megbízható jármű kiválasztásánál.
A karácsonyi vásárlási szokások változását mutatja be a ShopFully és az Offerista Group kutatása, amely szerint az európai fogyasztók egyre tudatosabban keresik az akciókat és az ár-érték arányt, miközben a vásárlások időpontja is korábbra tolódik.
Az Allegro.hu indulásával Magyarországra új online piactér érkezett, amely a vásárlók és kereskedők számára egyaránt izgalmas lehetőségeket kínál. Innovatív szolgáltatások és széles termékkínálat várja a felhasználókat, akik versenyképes áron vásárolhatnak biztonságos környezetben.
Az emberek többsége 3-4 héttel karácsony előtt kezdi meg az ajándékok beszerzését – ez is kiderül az MBH Bank reprezentatív kutatásából.


