A Marketing&Média tizenhatodik alkalommal állította össze a TOP50 Digitális vezető rangsort, amelyen azokat a szakembereket értékelik, akik a mesterséges intelligenciát integrálva alakítják a hazai digitális piacot. Az élmezőnyben Bán Zoltán, Gulyás Márton és Martis István szerepelnek, akik a hosszú távú építkezést és az adatalapú gyors alkalmazkodást egyaránt képviselik.
Sajtóközlemények: marketing
A Marketing&Média kommunikációs szaklap jubileumi, tizedik alkalommal állította össze a TOP 50 marketingvezető, valamint harmadszor a TOP 50 PR-vezető listáját. A marketing területén jelentős megújulás, míg a PR-ban nagyobb stabilitás figyelhető meg. A rangsorok élén olyan ismert szakemberek állnak, mint Szabó Béla Attila és Horváth Magyary Voljč Nóra.
A mesterséges intelligencia egyre mélyebben hatol be a kreatív világba, zenét komponál, könyveket ír, és vizuális tartalmakat generál. A vállalatok 78%-a már használ AI-eszközöket, különösen a marketing és tartalomgyártás területén. Az AI nem helyettesíti az embert, hanem felgyorsítja a kreatív folyamatokat, miközben az emberi szakértelem továbbra is nélkülözhetetlen marad.
Május 6-tól Simon György irányítja a Yettel lakossági marketing igazgatóságát. Simon György több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, karrierje jelentős részében az infokommunikációs szektor különböző területein szerzett tapasztalatot, majd az elmúlt három évben a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott.
A hazai cégek egyre tudatosabban reagálnak a változó gazdasági környezetre – derül ki a Maximum Business Konferencia által végzett szakmai piackutatásból. Az előzetes eredmények alapján 2025-ben a költséghatékonyság és az automatizálás kerül a marketingstratégiák középpontjába.
A Marketing Gyémánt Díj a kiválóság védjegye, amelyet a szakma elismert szereplőiből álló szakmai zsűri ítéli oda. Az elismerés kifejezetten a kisebb költségvetésből, ám hatékony megoldásokkal létrehozott kampányokat hivatott elismerni.
Mire számíthatunk a mesterséges intelligenciától 2025-ben és a jövőben? Valóban kiszorítja majd az embereket a munkaerőpiacról? Dallos Zoltánnal, a DLX MEDIA ügyvezetőjével fejtegetjük a mesterséges intelligencia jelenlegi tudását és a munkaerőpiacra gyakorolt hatásait, illetve az AI és az emberi együttműködés jövőjét is.
A kereskedelem és marketing szakos hallgatók marketingtervet készítettek az építőiparban ismert Hora Csoport számára, amelynek köszönhetően valós vállalati és munkaerőpiaci ismeretekre tettek szert.
A Corvinus kutatóinak videográfiája elhozta a legjobb film díját a fogyasztói kutatásokról szóló vezető nemzetközi konferencián szeptember végén.
Nemzetközi szinten is előremutatóak a GVH piacelemzésének megállapításai, amelyben a versenyhatóság vizsgálói a környezetvédelemhez kötődő állításokat vették górcső alá.
Minden elemében magyar, emberközeli és életszerű új reklámfilmekkel mutatkozik be az Erste.





