Mire számíthatunk a mesterséges intelligenciától 2025-ben és a jövőben? Valóban kiszorítja majd az embereket a munkaerőpiacról? Dallos Zoltánnal, a DLX MEDIA ügyvezetőjével fejtegetjük a mesterséges intelligencia jelenlegi tudását és a munkaerőpiacra gyakorolt hatásait, illetve az AI és az emberi együttműködés jövőjét is.
Sajtóközlemények: marketing
A kereskedelem és marketing szakos hallgatók marketingtervet készítettek az építőiparban ismert Hora Csoport számára, amelynek köszönhetően valós vállalati és munkaerőpiaci ismeretekre tettek szert.
A Corvinus kutatóinak videográfiája elhozta a legjobb film díját a fogyasztói kutatásokról szóló vezető nemzetközi konferencián szeptember végén.
Nemzetközi szinten is előremutatóak a GVH piacelemzésének megállapításai, amelyben a versenyhatóság vizsgálói a környezetvédelemhez kötődő állításokat vették górcső alá.
Minden elemében magyar, emberközeli és életszerű új reklámfilmekkel mutatkozik be az Erste.