Sajtóközlemények: kkv

2025 szeptemberétől már négy bank kínálatában elérhető a Minősített Vállalati Hitel, amelyet a Magyar Nemzeti Bank indított a beruházási hitelpiac élénkítésére. Az új konstrukció átlátható feltételekkel, kedvező kamatozással és akár 10 éves futamidővel segíti a kis- és középvállalkozásokat beruházásaik finanszírozásában.

A Magyar Nemzeti Bank elindította a Minősített Vállalati Hitel (MVH) minősítést, amely a KKV-k számára egyszerű, gyors és kedvező árazású beruházási hiteleket kínál. Az első minősített hitelek már elérhetők az OTP Bank fiókjaiban, és további nagybankok is csatlakoznak hamarosan.

A Magyar Nemzeti Bank a bankrendszeri verseny erősítése érdekében útjára indította a Minősített Vállalati Hitel (MVH) minősítést. A konstrukció célja, hogy a KKV-k széles köre számára elérhető, egységes, áttekinthető feltételrendszerű beruházási hitelek kerüljenek a piacra, egyszerű és gyors ügyintézés, valamint kedvező árazás mellett.

A YouTube mára a világ második legnagyobb keresőmotorjává vált, napi több milliárd órányi videó fogyasztással. A platform nemcsak szórakoztat, hanem oktat, vásárlás előtt segít dönteni és üzleti tartalmakat is kínál. A magyar vállalkozások többsége viszont még mindig alig használja ki ezt az eszközt – mondja Dallos Zoltán, a DLX MEDIA ügyvezetője.

A magyar bankrendszer stabilitása és erős ellenállóképessége lehetővé teszi a vállalati hitelezés bővítését, jelentette ki Varga Mihály a Portfolio Hitelezés 2025 konferencián. A jegybank egyeztetéseket indít a bankokkal a hitelezés növelése és a pénzforgalmi terhek csökkentése érdekében, különös tekintettel a KKV-szektorra.

A KKV-k sokszor érzik úgy, hogy a sajtó elérhetetlen: a nagy márkák uralják a médiateret, a kisebb szereplők pedig nehezen tudnak láthatóvá válni. A Helló Sajtó! épp erre a problémára kínál megoldást: platformjuk üzleti sajtószolgálatként működik, amely nemcsak publikálja a cégek közleményeit, hanem terjeszti és méri is azok eredményeit.

Aki nincs az interneten, vagy akinek a webes felülete nem rendelkezik a szükséges funkciókkal, az láthatatlan. Az Ipsos által, a Telekom megbízásából készített friss, országos, reprezentatív vizsgálatának eredménye is ezt erősíti meg: a digitális felületeken való jelenlét ma már nem választás kérdése, hanem létfeltétel egy vállalkozás számára.

A BÉT és a Raiffeisen Bank közös célkitűzése, hogy támogassák a hazai KKV-k abban, hogy versenyképesebbé váljanak, növeljék innovációs képességüket, és kihasználják a mérethatékonyság előnyeit. A tőkepiacra lépés folyamatának megkönnyítése, valamint a vállalatok tőzsdeérettségének elősegítése fontos célja az együttműködésnek.