A Waberer’s Csoport újabb megbízásokat lát el a 2018 óta fennálló együttműködésének köszönhetően a Danone Magyarország Kft. részére, miután megállapodtak arról, hogy a hűtött tejtermékek logisztikája mellett az adriai exportszállításokat, a Danone újabb termékeinek szállítmányozását, valamint raktározását is Magyarország vezető logisztikai szolgáltatójának leányvállalata, a WSZL látja el.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Waberer’s International Nyrt. leányvállalata, a WSZL Kft. és a Danone Magyarország Kft. 2018 óta fennálló együttműködése. 2023 januártól a WSZL raktárából induló adriai exportszállításokat is Magyarország vezető logisztikai szolgáltatója látja el, továbbá idén szeptembertől a Danone speciális gyógyászati célra szánt termékeinek, valamint a csecsemő- és kisded tápszereinek szállítását, raktározását is a WSZL biztosítja napi 2500-3000 raklap mennyiségben. A Waberer’s Csoport így a Danone három üzletágának logisztikai operációját kezeli. A WSZL és a Danone stratégiai partnersége öt évvel ezelőtt kezdődött: a logisztikai szolgáltató egy tender elnyerését követően 2018 januárjától látja el a Danone hűtött tejtermékeinek fuvarozását, és ugyanebben az évben a disztribúció mellett a raktározási feladatok is a Waberer’s leányvállalatához kerültek. Az együttműködés egy évvel később bővült tovább, miután a vállalathoz került az Alpro termékek logisztikája is.
„A logisztika minden vállalatnál kulcsfontosságú az üzleti vállalkozás sikerességéhez. Egyfajta híd a kollégák kitartó munkája és a fogyasztók elérése, valamint elégedettségének biztosítása között. Éppen ezért minden évben nagy hangsúlyt fektetünk partnereink kiválasztására. Az, hogy a Waberer’s leányvállalata mellett ötödik éve kötelezzük el magunkat, sokat elárul arról, milyen minőségi munka valósulhat meg a WSZL munkatársaival” – mondja Aradi Nóra, a Danone Magyarország Kft. logisztikai vezetője.
A Danone-nal kötött együttműködés kiemelt jelentőségű a WSZL számára, hiszen a vállalat stratégiai céljai között már korábban is szerepelt a gyorsan forgó hűtöttáru-üzletág nagy hazai partnerekkel történő fejlesztése. A WSZL ennek érdekében jelentős beruházásokat valósított meg a járműállomány, depók és raktárlogisztika terén. A Waberer’s Csoport szerint a dinamikus piaci változásokra csak szoros partneri kapcsolat keretei között, hatékony szervezettel, testreszabott szolgáltatásokra épülő stratégiával és közös tervezéssel lehet hatékonyan reagálni. Ez a szemlélet tette lehetővé a Danone-nal folytatott együttműködés sikeres bővítését, mely a hosszú távú stratégiai partnerség keretében alakult ki a WSZL és a Danone között az elmúlt öt évben.
Waberer’s Csoport
A Waberer’s Csoport Európa meghatározó, saját flottával rendelkező közúti logisztikai vállalata és Magyarország piacvezető komplex logisztikai szolgáltatója. A Csoport a gépjárművekhez, fuvarozáshoz kapcsolódó biztosítások területén is meghatározó pozícióval rendelkezik a magyar piacon. A Waberer’s 2800 tehergépjárműből álló modern flottát üzemeltet, és közel 250 ezer négyzetméter korszerű raktárt kezel, ezzel a régió legnagyobb logisztikai kapacitása felett diszponál. A 75 éves tapasztalattal rendelkező vállalat részvényeit 2017 óta jegyzik a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában, melyek a BUX és BUMIX indexekben is szerepelnek. A Waberer’s Csoport társadalmi felelősségvállalásának részeként támogat szakmai alapítványokat, egészségügyi, kulturális és sportszervezeteket, valamint elkötelezett ökológiai lábnyomának csökkentése mellett. A Csoport tagja a Waberer’s International Nyrt., a WSZL Kft., a Wáberer Hungária Biztosító és a lengyel Link S.p. z o.o. is. www.waberers.com
WSZL
A WSZL Kft. (korábban Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft.) a Waberer’s International Nyrt. belföldi logisztikai leányvállalata Magyarország piacvezető logisztikai szolgáltatója, amely a legnagyobb, erre a szegmensre optimalizált vontató flottát üzemelteteti. Szolgáltatásai felölelik a logisztika valamennyi területét a közúti fuvarozástól a raktározáson át a komplex logisztikáig.
Danone
A Danone vezető multilokális élelmiszeripari vállalat, mely három egészségközpontú és gyorsan növekvő termékkategóriában van jelen a világpiacon. Ezek az alapvető tej- és növényi alapú termékek, a palackozott vizek és a speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek.A Danone ’Egy életünk van és egy bolygónk’ jövőképe a Föld és az emberiség egészségére sok szálon összekapcsolódó egészként tekint. Éppen ezért a vállalat célja, hogy ösztönözze az egészségesebb és fenntarthatóbb táplálkozási szokásokkialakulását. E „táplálkozási forradalom” felgyorsítása érdekében a Danone összesen kilenc, 2030-ig teljesítendő célt tűzött ki maga elé, hogy valamennyi a cég működésében érdekelt résztvevő számára magasabb szintű, fentartható és egyben profitábilis értéket teremtsen. A cég emellett az első tőzsdén jegyzett vállalatként teljesítette a francia “Entreprise à Mission” státusz feltételeit, az ún. „Társadalmi küldetés modellt”.
A Danone küldetése, hogy termékei révén hozzájáruljon a lehető legtöbb ember egészséges életviteléhez. Ehhez kapcsolódó társadalmi és környezeti célkitűzéseit a társaság alapító okiratában is rögzíti. A Danone eszerint vállalja, hogy az ENSZ fenntartható fejlődési céljaival összhangban hatékony, felelős és befogadó vállalatként működik. A vállalatnak világszerte mintegy 100.000 dolgozója van, és termékeivel több mint százhúsz piacon van jelen. A Danone 2020-ban 23,6 milliárd eurós értékesítést ért el. A Danone portfoliójába számos vezető nemzetközi (pl.: Actimel, Activia, Alpro, Danette, Danonino, Evian, Milupa, Nutricia) és helyi, valamint regionális márka (pl.: AQUA, Bonafont, Cow & Gate, Oikos) tartozik.
A Danone Magyarországon a friss tejtermékei és növényi alapú termékei, valamint csecsemőtápszerei és speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerei révén vált ismerté. A sokéves szakmai múltra és tudásra építve, nemzetközi partnereinkkel együttműködve arra törekszünk, hogy magas minőségű választékot és a kiegyensúlyozott táplálkozást támogató termékeinkkel segítsük az embereket az életük első 1000 napjától kezdve egészen az időskorig.