Bővül az Obuda Uni Venture Capital (OUVC) portfóliója: újabb korai fázisú magyar vállalkozásba fektetett. 100 millió forinttal támogatja a Liberty Cocktails növekedését. A fiatal, lendületes márka prémium koktélélményt kínál előre kevert, alumíniumpalackos italok formájában, elérhető áron.
Legújabb befektetésünk a Liberty Cocktails, a fiatal Z-generációt célzó italmárka. Úgy látjuk, hogy a csapat ügyfélértése, vállalkozói magatartása és elkötelezettsége figyelemre méltó és mindezek mellett elkötelezett a fogyasztói szokások felelős formálásában is – mondta Hild Imre, az OUVC vezérigazgatója. Hozzátette: az OUVC örömmel támogat egy olyan csapatot, amely egyszerre gondolkodik társadalmi igényekben, piaci lehetőségekben és skálázhatóságban is.
A Liberty célja, hogy alternatívát nyújtson mindazoknak, akik a tömegtermékek helyett bárminőségű koktélt keresnek, akár egy fesztiválon, egy nyári bulin vagy egy hétvégi programon. A koktélok összetétele, alkoholtartalma és kiszerelése tudatosan lett kialakítva, hogy az élmény ne maradjon el attól, amit egy profi bartender keverne egy bárban. A fiatalos ready-to-drink márka alumíniumpalackos koktéljaival friss lendületet hoz a hazai italpiacra. Az alkoholpiac az elmúlt évtizedben nem tudott új, igazán innovatív termékkategóriát felmutatni. Mi ezt változtatjuk meg egy minőségi, megfizethető, menő itallal – mondta újságírói kérdésre Lengyel Tamás, a Liberty Cocktails alapítója.
Nemcsak a fogyasztók élményére gondoltak, a márka termékei a rendezvényiparban is új megoldást kínálnak: gyors, biztonságos és állandó minőségű kiszolgálást akkor is, amikor a hagyományos bárok már túlterhelté válnának. A zárt alumínium palackos kiszerelés ráadásul segíthet csökkenteni a vendéglátásban előforduló biztonsági kockázatokat is.
A Liberty Cocktails az Óbudai Egyetem OUVC-től elnyert forrást elsősorban termékfejlesztésre és célzott marketingre fordítja majd. Hosszú távú víziójuk ambiciózus: újra definiálni a hazai és európai alkoholpiacot amerikai mintára, és egy modern, minőségorientált alternatívát kínálni a jelenlegi tömegtermékekkel szemben.
Forrás: Óbudai Egyetem, továbbította a Helló Sajtó! Üzleti Sajtószolgálat.