Az új pop-up üzlet a mellrák elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet.
Különleges eseménnyel ünnepli idén ősszel az Etele Plaza a mellrák elleni küzdelem világnapját. Molnár Nini magyar tervező pop-up üzletének megnyitója alkalmából teljesen rózsaszínbe borult a bolt, hogy így híva fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem világnapjára, valamint a megelőzésnek és a korai felfedezésének fontosságára. Az október 1-jén megnyílt üzletben a limitált kollekcióban elérhető táskákból és kiegészítőkből származó bevételből a Primavera Alapítvány is részesül.
Molnár Nini egyedi, rózsaszín design koncepcióval hívja fel a figyelmet a nemes ügyre. A saját tervezésű, limitált kiadású szív táskákból és kiegészítőkből mindössze 20 darab készült, amelyek kizárólag az Etele Plaza-ban található pop-up üzletben érhetők el. A tervező a mellrák elleni küzdelem jegyében a kollekció bevételeinek egy részét a Primavera Alapítvány részére ajánlja fel, akik a prevencióra és az egészséges életmód fontosságára hívják fel a figyelmet.
Az üzlet megnyitója igazi társasági esemény volt, ahol több híresség és influenszer is rózsaszínben érkezett, hangsúlyozva ezzel a társadalmi ügy fontosságát. Többek között részt vett Zimány Linda, Köllő Babett, Kárpáti Rebeka, Rácz-Gyuricza Dóra és Nagy Adrienn. A rendezvényen Egyedi Anikó, a Primavera Alapítvány kuratóriumának elnöke a prevenció jelentőségéről és a betegség elleni harc életmódbeli vonatkozásairól is beszélt.
„Az Etele Plaza számára mindig fontos volt, hogy támogassa azokat a kezdeményezéseket, amelyek társadalmi problémákat karolnak fel és jó ügyek mellé állnak. Molnár Nini rózsaszín üzlete nemcsak a divat szerelmeseinek nyújt különleges élményt, hanem felhívja a figyelmet egy rendkívül fontos egészségügyi kérdésre. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen inspiráló esemény helyszíne lehetünk, és hogy közösen tehetünk a megelőzésért” – mondta Deutsch Krisztina, az Etele Plaza igazgatósági tagja, bérbeadási és marketing Igazgatója.
Molnár Nini az eseményen elmondta: „Számomra mindig is fontos volt, hogy a munkámmal ne csak divatot, hanem üzenetet is közvetítsek. A mellrák elleni küzdelem mindannyiunk ügye, és örömmel tölt el, hogy ezen a különleges napon egy olyan kollekcióval állhatok elő, amely nemcsak szép, de egy jó ügyet is szolgál.”
Molnár Nini pop-up üzlete december végéig látogatható az Etele Plaza-ban, ahol a mellrák elleni küzdelem hónapjában különleges eseményekkel és kizárólag itt elérhető darabokkal várják a vásárlókat.
Az Etele Plaza-ról
Az 55 000 m2 bérbe adható kiskereskedelmi területű Etele Plaza a tágas éttermi szint zöldtetős, közvetlen teraszos kapcsolatával a legfrissebb bevásárlóközpont designt jeleníti meg. A legnagyobb hazai és nemzetközi márkák üzletei mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, fitneszterem, gyermekjátszóház és szolgáltatások széles köre várja a vásárlókat. A bevásárló- és szórakoztatóközpontban működő Etele Cinema pedig új szintre emeli a mozi élményt. Futurisztikus megjelenést és modern eleganciát ötvöző látványvilág fogadja a látogatókat, a 15 különböző – köztük kettő, kifejezetten a családosoknak kialakított KIDS – terem mindegyike egyedi kialakítást és színkombinációt, valamint 7.1 hangrendszert kapott, több teremben Dolby Atmos hangzással. Emellett 4K lézer vetítési technológia, valamint pixelvezérelt fénytechnika dolgozik a tökéletes szórakozásért.