Sajtóközlemények: Noguchi

A Noguchi Magyarország egyik vezető kommunikációs tanácsadó vállalata. Forgalmunk, elnyert díjaink és szakmai elismertségünk szempontjából is állandó dobogósok, gyakran piacvezetők vagyunk a területünkön.

Az ügynökség számos jól ismert, a maga területén piacvezető nagyvállalat PR-tanácsadója. Kiemelt szakterületeink a vállalati belső és külső kommunikáció, a válságkommunikáció és issue management, a fogyasztói termékek és szolgáltatások integrált marketingkommunikációja, az employer branding, illetve a közösségi média és digitális megoldások.

Telefon: +36 1 312 7289 E-mail: office@noguchi.hu Honlap: www.noguchi.hu

A Groupama Biztosító legfrissebb lakásbiztosítási kampányának statisztikái szerint több százezer lakástulajdonos újította meg szerződését, a legkisebb ingatlan 16 négyzetméteres volt, míg a legnagyobb egy 430 négyzetméteres családi ház. Az ügyfelek 85%-a személyesen kötötte meg a szerződést, és a legnépszerűbb kiegészítő biztosítás a háztartási gépek javítására vonatkozott.

A McDonald’s az „Egy Minecraft film” univerzumát hozza el a világ száz országába, köztük Magyarországra is. Ez az étteremlánc első, kifejezetten felnőtt játék- és filmrajongóknak szóló menüje, amely egyben a lánc történetének egyik legnagyobb szabású globális együttműködése is.

Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A két ízben megjelenő Dreher 24 Hydrate összetétele segíti a víz felszívódását fizikai aktivitás során, ezzel célozva meg az aktív életmódot élő felnőtteket.

A társadalmi kirekesztettség miatt létrejövő szegregátumban élő emberek korlátozott kapcsolata az azon kívüli társadalmi csoportokkal gyakran információhiányos helyzetet idéz elő a közösség tagjai számára. Általában ezekben a térségekben kevesebb támogató szolgáltatás elérhető, ami az itt élő nők számára jelentősen megnehezíti a kilépést a bántalmazó, kizsákmányoló élethelyzetből.

A magyarok túlnyomó többsége korszerűsítené otthonát a közeljövőben, miközben a lakóingatlanok állapotával kapcsolatos elégedettség vegyes képet mutat – derül ki a Wienerberger friss országos kutatásból. Annak ellenére, hogy a válaszadók majdnem fele elégedett az ingatlana állapotával, a válaszadók 72%-a tervez valamilyen felújítást az elkövetkező öt évben.

Év elején 440 magyarországi munkáltató válasza alapján készítette el elemzését a Profession.hu a cégek 2025-re vonatkozó kilátásairól, terveiről. A munkáltatók többsége vagy a pénzügyi-gazdasági helyzetük javulásával vagy stagnálásával számol, minden második cég pedig létszámbővítést tervez.

A magyarországi munkavállalók 53%-a kapott saját bevallása szerint fizetésemelést 2024-ben. Ez alacsonyabb arány a 2023-asnál (61%), de meghaladja a 2022-est (44%). Míg tavaly a válaszadók 74%, addig idén már 81%-a számít valamilyen formában fizetési csomagjának bővülésére, a cégek viszont idén óvatosabbak – derül ki a Profession.hu friss, reprezentatív felméréséből.

Tavaly áprilisban a Wienerberger bejelentette, hogy az Európában elérhető legmodernebb technológiával működő, nagyméretű betoncserepeket és azok kiegészítőit gyártó üzemet épít Hejőpapin. Bár a csúcstechnológiás betoncserépgyár várhatóan csak az év végén kezdi meg a termelést, importált termékek révén már most elérhetővé válnak a Wienerberger betoncserepek a magyar fogyasztók számára is.

A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata, a TheVR élő TikTok bejelentkezésben tesztelte a hazai McDonald’s termékfejlesztői által kitalált különleges termékkombinációkat. Az általuk kiválasztott összeállítások mind az influenszerpáros, mind a lánc hazai történetében egyedülálló módon, szinte valós időben be is kerültek a McDonald’s applikáció kuponajánlatai közé.

Az autóvezetés lehetősége azt is jelentette, hogy a nők szabadabban dolgozhattak és utazhattak. Sokukat inspirált arra a vezetés, hogy kényelmesebbé és biztonságosabbá tegyék az autózást. Amikor beülünk az autóba és bekapcsoljuk a fűtést, az ablaktörlőt vagy a GPS-t, vagy ha indexelünk egy kanyar előtt, jó, ha tudjuk: ezeket és sok más autóipari innovációt nőknek köszönhetünk.

A korábbi évekhez hasonlóan a cégek többsége 2024-ben is megvalósította az ígért bérfejlesztést, sőt, végül többen emeltek a fizetéseken, mint ahányan eredetileg tervezték. Az idei évre vonatkozó prognózisokban azonban már szerényebb tervek láthatóak: tízből csak hat munkáltató kalkulál emeléssel, átlagosan 8,4%-ossal – derült ki a Profession.hu friss munkáltatói felméréséből.

Bár elsőre furcsának tűnhet befektetésként tekinteni egy klímára, mosógépre vagy hűtőszekrényre, a számok azt mutatják, hogy elavult háztartási gépeink, elektronikai eszközeink, vagy a fűtésrendszer korszerűsítése meglepően okos döntés lehet. Az LG Electronics Magyar Kft. szakértői elmagyarázzák a legfontosabb tudnivalókat.