A Cégcsoport leányvállalata, a WSZL több mint két hétig használta a járművet a magyar főváros útjain.
Sajtóközlemények: Front Page Communications
Mindkét listát a Marketing Summiton hozzák nyilvánosságra.
A Szolnoki Dózsa névadó szponzora lett a magyar barkácsáruházlánc.
A régiós és a magyar autópiacnál is jobban zárta első félévét az AutoWallis a csoport diverzifikált működésének és erős növekedési stratégiájának köszönhetően.
A szerencsés újpesti házaspár konyhafelújítást tervez a nyereményből.
A Praktiker barkácsáruház szakértői azoknak is adnak tippeket, akik nagyobb átalakításba, például a padlóburkolat cseréjébe vágnak bele.
A piac egyik legjelentősebb autómegosztója az AutoWallis által nyújtott szakmai háttérrel és tőkeerővel további dinamikus növekedést tervez.
Az autókölcsönzés területén több évtizedes tapasztalattal rendelkező Kovács Miklós irányítja a jövőben az AutoWallis leányvállalatát, mely Magyarországon a Sixt márkáért felel.
100 milliárd forint feletti első negyedéves árbevétellel és 11,5 forintos egy részvényre jutó eredménnyel zárta 2023 első negyedévét az AutoWallis Csoport.
Az AutoWallis Csoporthoz tartozó Wallis Motor a Budapesti Rendőr-főkapitánysággal indított közösen kampányt a gyorshajtásból eredő balesetek visszaszorítása érdekében, amelyben felhívják a figyelmet arra, hogy az utca nem versenypálya. A magyar tőzsde autós vállalata aktívan támogatja tagvállalatait a társadalmilag fontos ügyek képviseletében.
Újabb céleléréshez kötött, a stratégiai célokat támogató javadalmazási politikát indított az AutoWallis a Munkavállalói Résztulajdonosi Program (MRP) keretében. A program célja, hogy a 2022-ben a negyedik rekordévét záró csoport meghatározott vezetői és munkavállalói körét még jobban ösztönözze, és érdekeltté tegye a stratégiai célok elérésében, a további növekedésben.