A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, mely szerint a jövőben egyre nagyobb hangsúlyt fektet a nemzetközi növekedésre.
Sajtóközlemények: Front Page Communications
Az elismerést többek között az üzleti eredmények, teljesítménymérési adatok, valamint szakértők értékelése alapján ítélték meg a hazai barkácsáruházláncnak.
Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól.
A kedvező koraőszi időjárás kiváló időszak arra, hogy felkészítsük kertünket az előttünk álló hidegre, és megalapozzunk növényeink tavaszi ébredéséhez. Szerszámainknak sem mindegy, milyen állapotban tesszük el azokat télre.
Az elmúlt négy rekordév pénzügyi teljesítménye után 2024-ben felfelé módosíthatja értékesítési és gazdálkodási tervszámait – jelentette be az AutoWallis Csoport éves Befektetői Napján.
25 éves együttműködést ünnepel a Waberer’s és a Volvo Trucks a 6000. kamion átadásával.
A marketinges rangsor élén Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója, míg a PR-szakemberek listájának első helyén Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs igazgatója végzett.
A Cégcsoport leányvállalata, a WSZL több mint két hétig használta a járművet a magyar főváros útjain.
Mindkét listát a Marketing Summiton hozzák nyilvánosságra.
A Szolnoki Dózsa névadó szponzora lett a magyar barkácsáruházlánc.
A régiós és a magyar autópiacnál is jobban zárta első félévét az AutoWallis a csoport diverzifikált működésének és erős növekedési stratégiájának köszönhetően.
A szerencsés újpesti házaspár konyhafelújítást tervez a nyereményből.
A Praktiker barkácsáruház szakértői azoknak is adnak tippeket, akik nagyobb átalakításba, például a padlóburkolat cseréjébe vágnak bele.
A piac egyik legjelentősebb autómegosztója az AutoWallis által nyújtott szakmai háttérrel és tőkeerővel további dinamikus növekedést tervez.
Az autókölcsönzés területén több évtizedes tapasztalattal rendelkező Kovács Miklós irányítja a jövőben az AutoWallis leányvállalatát, mely Magyarországon a Sixt márkáért felel.
100 milliárd forint feletti első negyedéves árbevétellel és 11,5 forintos egy részvényre jutó eredménnyel zárta 2023 első negyedévét az AutoWallis Csoport.
Az AutoWallis Csoporthoz tartozó Wallis Motor a Budapesti Rendőr-főkapitánysággal indított közösen kampányt a gyorshajtásból eredő balesetek visszaszorítása érdekében, amelyben felhívják a figyelmet arra, hogy az utca nem versenypálya. A magyar tőzsde autós vállalata aktívan támogatja tagvállalatait a társadalmilag fontos ügyek képviseletében.
Újabb céleléréshez kötött, a stratégiai célokat támogató javadalmazási politikát indított az AutoWallis a Munkavállalói Résztulajdonosi Program (MRP) keretében. A program célja, hogy a 2022-ben a negyedik rekordévét záró csoport meghatározott vezetői és munkavállalói körét még jobban ösztönözze, és érdekeltté tegye a stratégiai célok elérésében, a további növekedésben.