Tovább nőtt az érdeklődés a meghirdetett képzések iránt, emelkedtek a ponthatárok, és ismét sok tehetséges fiatal döntött úgy, hogy a Soproni Egyetemen építi tovább jövőjét. A felsőoktatási intézmény ponthatárai emelkedtek, a négy kar népszerűsége töretlen hazánk Zöld Egyetemén.
Sajtóközlemények: tehetség
Az employer branding, azaz a munkáltatói márkaépítés egyre nagyobb szerepet játszik a tehetségek bevonzásában és megtartásában. A DLX MEDIA szakértői szerint a tudatos és hiteles márkaépítés nemcsak a fluktuáció csökkentésében segít, hanem a vállalat hosszú távú sikeréhez is hozzájárul.
Amikor az emberek meg akarnak változtatni valamit az életükben, gyakran időbeli mérföldköveket választanak a változás elindításához. Az új év, mint a legnagyobb időbeli mérföldkő, különösen alkalmas a karrier újragondolására. Nem véletlen, hogy az év első néhány hónapja az álláskeresési piac egyik legaktívabb időszaka – azok a cégek, amelyek időben lépnek, nagyobb eséllyel szerzik meg a legjobb tehetségeket.


