Sajtóközlemények: technológiai trendek

Mintha teljesen más Magyarországon élnének a kevéssé, illetve a nagyon versenyképes hazai cégek, annyira máshogy ítélik meg a politikai és gazdaságpolitikai tényezőket – állapítja meg a Corvinus egyetem legfrissebb versenyképességi kutatása. Abban azonban egységesek, hogy a felsővezetőik sorra markánsan jobbra értékelik saját teljesítményüket iparági versenytársaiknál.

Új koncepcióval tér vissza a Kibontó, a Yettel mostantól már podcast formátumban is elérhető videósorozata. A március 26-debütáló sorozat első epizódja már a mobilszolgáltató irodaházában megépített saját stúdióban készült. A nézők és hallgatók egyaránt találkozhatnak technológiai trendekkel, üzleti megoldásokkal és betekintést nyerhetnek egyes fejlesztések kulisszái mögé is.

Erősödő nemzetközi szerepének támogatására, az egyetemi közösség széles körű bevonásával megújította arculatát a Budapesti Corvinus Egyetem. A megtartott logó mellett az új arculati színek a frissesség, kezdeményezés, kíváncsiság értékeit hangolják össze a tudás és tradíció értékeivel, egy új designelem pedig felidézi az egyetem ikonikus építészeti adottságait is.

Egy mérföldkőnek számító pillanatban a globális konglomerátum, az Al Habtoor Group hivatalosan is elindította ultra-luxus márkáját, az Al Habtoor Palace Budapestet, amely az első emirátusi luxushotel-márkát hozza el Európába. Az ünnepélyes megnyitót a szálloda Erzsébet téren található, exkluzív helyszínén tartották, Budapest szívében.