A mesterséges intelligencia egyre mélyebben hatol be a kreatív világba, zenét komponál, könyveket ír, és vizuális tartalmakat generál. A vállalatok 78%-a már használ AI-eszközöket, különösen a marketing és tartalomgyártás területén. Az AI nem helyettesíti az embert, hanem felgyorsítja a kreatív folyamatokat, miközben az emberi szakértelem továbbra is nélkülözhetetlen marad.
Sajtóközlemények: tartalomgyártás
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei. A “csendes díjazás” során olyan feltörekvő alkotókat ismert el a Nicolaus Vodka, akik valódi értéket teremtenek, de még nem feltétlenül részesülnek kellő figyelemben.
Újra együtt dolgozik a hazai McDonald’s és az ország egyik legsikeresebb tartalomgyártója, a TheVR. Előző évben a TheVR saját kedvenc Mekis rendelését vásárolhatták meg a hazai McDonald’s vendégei, de most valami egészen másra vállalkoznak legújabb közös projektjükben.
Mire számíthatunk a mesterséges intelligenciától 2025-ben és a jövőben? Valóban kiszorítja majd az embereket a munkaerőpiacról? Dallos Zoltánnal, a DLX MEDIA ügyvezetőjével fejtegetjük a mesterséges intelligencia jelenlegi tudását és a munkaerőpiacra gyakorolt hatásait, illetve az AI és az emberi együttműködés jövőjét is.




