Sajtóközlemények: pénzügyi tudatosság

Lezárult az MBH Bank és a DUE Médiahálózat Nagy Diák Banktudós tesztjének első fordulója, amelyet 15 ezernél is több hallgató vagy felsőfokú tanulmányok küszöbén álló fiatal töltött ki. A teszt célja, hogy játékos módon hívja fel a résztvevők figyelmét a tudatos pénzügyi gondolkodásra és a digitális térben megjelenő veszélyekre.

A Magyar Nemzeti Bank friss kutatása rávilágít a magyarok pénzügyi egészségének állapotára. A felmérés szerint a lakosság pénzügyi tudatossága szoros összefüggésben áll az iskolázottsággal és a jövedelmi viszonyokkal, de a pénzügyi szokások is jelentős hatással vannak az eredményekre.

A DUE Médiahálózat és az MBH Bank közös kezdeményezése, a Nagy Diák Banktudós Teszt, idén 20 ezer diák pénzügyi tudatosságát mérheti fel. A verseny célja, hogy a fiatalok tudatosan bánjanak pénzügyeikkel, és felkészüljenek a digitális világ kockázataira.