A Fjällräven 2025-ben immár hatodik alkalommal nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét Svédországban, a Sustainable Brand Index™ legfrissebb eredménye alapján. Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése nyolc ország 80 000 vásárlójának véleményét összesítve értékelte 36 iparág 1 600 márkáját. A svéd fogyasztók a „ruházat- és divatmárkák” kategóriában ezúttal is az outdoor céget találták a legjobbnak a környezeti szempontok érvényesítésében.
Sajtóközlemények: outdoor
A túrafelszerelések sokoldalúságának előnyeit felismerve egyre többen keresik az olyan termékeket, amelyek a természetben és a mindennapokban egyaránt használhatóak. A Fjällräven ezt szem előtt tartva, a funkcionalitást és a tartósságot középpontba állítva alkotta meg 2025-ös tavaszi-nyári kollekcióját.
Ötnapos közösségi túra keretében fedezhetik fel a Balaton-felvidék csodaszép tájait a természet szerelmesei 2025. augusztus 25. és 29. között. A rendezvényre február 15-től, az esemény honlapján lehet jelentkezni, a korlátozott férőhelyek miatt azonban érdemes mielőbb biztosítani a helyet.
A téli túrázás népszerűsége növekszik, de alapos felkészülést és megfelelő felszerelést igényel. Ézsiás Tamás és a Fjällräven tanácsai segítenek a komfortos és biztonságos outdoor élmény megteremtésében.
Az átgondoltan felépített, réteges öltözködés, a jól megválasztott útvonalak, valamint a hátizsákba kerülő, energizáló ételek és italok egyaránt kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a természetjárás a téli hónapokban is örömteli pillanatokat szerezzen. Ezekben segítenek a Fjällräven praktikus tanácsai, és márkanagykövete, Schnitzer Miklós outdoor szakértő tippjei.