MBH Index: A 2020-2023 közti időszakot vizsgálva az ingatlanárak 46 százalékkal emelkedtek, ami éves szinten 14 százalékos hozamot jelentett.
Sajtóközlemények: mbh bank
Az MBH Bank szakértői 2024-ben 40 százalékos erősödést várnak a jelzáloghitel-piacon.
Az emberek többsége 3-4 héttel karácsony előtt kezdi meg az ajándékok beszerzését – ez is kiderül az MBH Bank reprezentatív kutatásából.
2024. január 1-től az MBH Bank már az új, csökkentett, önkéntesen vállalt THM- és kamatplafon mentén kínálja lakáshiteleit és vállalati forgóeszközhiteleit.
Az ügyfeleket bevonva indított közös adományozási programot az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására az MBH Bank és a Mastercard.
A program egyik legfőbb elemeként az MBH Bank együttműködési megállapodást írt alá az Agrárminisztériummal.
Az MBH Bank kérdőíves kutatás keretében vizsgálta a látássérült ügyfelek bankolási szokásait.
A féléves adathoz képest a társaság mérlegfőösszege 2,4%-kal emelkedett, összesen közel 10 737 milliárd forintra.
Az ösztöndíjprogram negyed évszázada jött létre rászoruló fiatalok tanulmányi támogatására.
Átfogó elemzést közölt az MBH Bank a hazai ingatlanpiacról.
A bank az eredetileg hárommilliárd forint értékben meghirdetett jelzáloglevél-aukcióján csaknem 7,5 milliárd forintos befektetői igény mutatkozott.
MBH Bank: komoly fordulat az élelmiszerárakban.
Az előző ciklusban közel 550 milliárd forintot folyósított az MBH Bank, illetve a csoport korábbi tagbankjai a vállalkozások fellendítésére az MFB Pontokon.
A három toronyból álló épületegyüttes két, székház funkciót betöltő tornya már 2026 végére felépülhet.
Új ATM stratégiája alapján a jövő év végére közel duplájára növelné ATM-jei számát az MBH Bank.
A hitelintézet 350 millió euró össznévértékű kötvénykibocsátásról döntött a befogadott ajánlatok alapján.
Lezárult a Duna Takarék Bank Zrt. 98,46%-os közvetlen részesedésének megvásárlása.
Az aukción csaknem 21 milliárd forintos igény mutatkozott, amelyből a pénzintézet végül 14 milliárd forintot fogadott el.
Új megoldás segíti a látássérült embereket.
A múlt hónapban egy átlagos bevásárlás 19,5 százalékkal került többe, mint 2022 azonos időszakában. Hónapról hónapra vizsgálva nőtt a drágulás mértéke, igaz csak 0,3 százalékkal.
50%-os bevétel- és eredménynövekedés, kimagasló tőkearányos megtérülés.