Szakértők szerint az elmúlt évtizedben az okostévé-rendszerek és a kijelzőtechnológia fejlődése, valamint a streamingplatformok térnyerése jelentette a legnagyobb változást az otthoni képernyőhasználatban és a moziiparban egyaránt, míg a közeljövő fejlődési irányait a moziméretű kijelzők, a mesterséges intelligencia további terjedése, és a bárhol játszható, felhő alapú videojátékokhoz megfelelő mobil sávszélesség elérhetővé válása jelölheti ki.
Sajtóközlemények: lg
A vállalat idén 10 éve tölt be vezető pozíciót az OLED tévék piacán, és miközben már túl van 15 millió OLED tévé értékesítésén világszerte, Magyarországon tavaly a legsikeresebb évét zárta az eladott OLED képernyők kategóriáját tekintve.
Azért, hogy valami igazán különlegeset mutathasson be a közelgő milánói eseményen, az LG összefogott a Moooi nevű holland prémium márkával.
Az LG okostévé-tulajdonosok ebben a hónapban világszerte hozzáférést kapnak a MasterClass előfizetéses, nemzetközi oktatási streamingplatform applikációjához, amelyen keresztül bárki a világ legjobbjaitól tanulhat számos témában.
Friss adatok szerint a magyar lakosság napi közel 5 órán át használja a tévéképernyőt, ami az otthon összenergia-fogyasztására is hatással van.
Egyre többen kerülünk olyan helyzetbe, hogy egymástól teljesen független és eltérő jellegű feladatokat kell határidőre ellátnunk. Az LG szakértői most összeszedték, milyen módszerekkel és eszközökkel lehetünk úrrá a kialakult káoszon.
Az LG Electronics (LG) bejelentette új, mozikba szánt LED-képernyőmárkája, az LG Miraclass piaci bevezetését. Az LG legújabb LED-képernyőcsaládja ideális azon…
Az LG Electronics (LG) a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) 2023 kiállításon mutatja be a csúcstechnológiát képviselő digitáliskijelző-megoldásainak teljes portfólióját,…