Sajtóközlemények: influenszerek

A felnőtt lakosság csaknem fele, 13-16 éves korosztálynak pedig kétharmada tájékozódásra, sőt, tanulásra használja a közösségi médiát, így egyáltalán nem mindegy, mit és hogyan mondanak az influenszerek, akiket tíz- és százezrek követnek szinte jóbarátjukként. Az ELTE kutatói ezért utánajártak annak, hogyan lehetne a fenntarthatóság pozitív üzenetét a leghatékonyabban képviselni.

A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata, a TheVR élő TikTok bejelentkezésben tesztelte a hazai McDonald’s termékfejlesztői által kitalált különleges termékkombinációkat. Az általuk kiválasztott összeállítások mind az influenszerpáros, mind a lánc hazai történetében egyedülálló módon, szinte valós időben be is kerültek a McDonald’s applikáció kuponajánlatai közé.