Sajtóközlemények: fjällräven

A Fjällräven 2025-ben immár hatodik alkalommal nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét Svédországban, a Sustainable Brand Index™ legfrissebb eredménye alapján. Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése nyolc ország 80 000 vásárlójának véleményét összesítve értékelte 36 iparág 1 600 márkáját. A svéd fogyasztók a „ruházat- és divatmárkák” kategóriában ezúttal is az outdoor céget találták a legjobbnak a környezeti szempontok érvényesítésében.

A multifunkciós modelleknek köszönhetően már nincs szükség sokféle táska megvásárlására a különböző aktivitásokhoz. Az átgondolt megoldásoknak és a tartós anyagok használatának köszönhetően a Fjällräven legújabb fejlesztései révén egy sokoldalú hátizsák ma már a munkába járás mellett repülős utak során vagy akár egynapos túrákra is használható.

Az átgondoltan felépített, réteges öltözködés, a jól megválasztott útvonalak, valamint a hátizsákba kerülő, energizáló ételek és italok egyaránt kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a természetjárás a téli hónapokban is örömteli pillanatokat szerezzen. Ezekben segítenek a Fjällräven praktikus tanácsai, és márkanagykövete, Schnitzer Miklós outdoor szakértő tippjei.