A nyereményjátékok már nem csupán kiegészítői a vásárlásnak – sokak számára jelentenek ezek komoly vonzerőt az üzlet kiválasztása során. Egy apró meglepetés, egy garantált ajándék vagy a lehetőség egy nagyobb nyereményre – ezek a plusz élmények egyre többeket motiválnak. Egy friss felmérés szerint a vásárlók több mint háromnegyede hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési esélyt szerezhet.
Sajtóközlemények: etele plaza
Az Etele Napok apropóján készített reprezentatív felmérést az Etele Plaza a magyarok vásárlási szokásairól, amiből kiderült, hogy a válaszadók közel fele (48%) vásárol havonta kuponnal, minden negyedik pedig hetente vesz igénybe ilyen típusú kedvezményeket.
Molnár Nini új pop-up üzlete az Etele Plaza-ban különleges rózsaszín dekorációval hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre. Az esemény a betegség megelőzésének és korai felfedezésének fontosságát hangsúlyozza, miközben a bevételekből a Primavera Alapítvány is részesül.

