Elhúzódó kiszállítási idő, az átvételi pontok utólagos módosítása, a kívánt szállítási opció hiánya, a csomag sérülése, elégtelen tájékoztatás a kézbesítés aktuális állapotáról – ezekkel a problémákkal szembesülnek a leggyakrabban a magyar internetes vásárlók, a DODO friss, országos, reprezentatív felmérése alapján.
Sajtóközlemények: e-kereskedelem
Az ázsiai e-kereskedelem növekedése az egyik motorja a légi teherszállításban tapasztalható keresletnövekedésnek. Ennek kielégítése érdekében az Emirates SkyCargo két új teherszállító gépet állít forgalomba és 15 százalékkal növeli szállítókapacitását.
A Marketing&Média kommunikációs szaklap 15. alkalommal állította össze a „TOP50 Digitális vezető” rangsort. Az idei listát Gulyás Márton, a Partizán alapító-főszerkesztője vezeti, őt Bán Zoltán (NetMédia) és Várkonyi Balázs (Vatera, Jófogás) követi a dobogón.
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A Digitális Kereskedelmi Szövetség, az Ecommerce Hungary, valamint a Growww Digital a hazai e-kereskedelem leginkább világpiacképes szereplői közé sorolta a 2024-ben alapított HungarEcomm Stars díjjal.
Az Allegro.hu indulásával Magyarországra új online piactér érkezett, amely a vásárlók és kereskedők számára egyaránt izgalmas lehetőségeket kínál. Innovatív szolgáltatások és széles termékkínálat várja a felhasználókat, akik versenyképes áron vásárolhatnak biztonságos környezetben.