A Yettel és a Baptista Szeretetszolgálat közös karácsonyi kampányában 1200 gyerek kívánságát teljesítették, különös figyelmet fordítva a 13-18 éves fiatalokra. Miller Dávid színész-énekes is részt vett az adományozásban, hangsúlyozva a jótékonyság fontosságát az ünnepek alatt.
Sajtóközlemények: adományozás
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás, mely idén a magyar Baptista Szeretetszolgálat által működtetett Tábitha Gyermekhospice Házat támogatja. A törökbálinti intézményben azoknak a családoknak segítenek, akiknek a legnehezebb életfeladattal kell megküzdeniük: gyermekük gyógyíthatatlan betegségével és elvesztésével.
A Yettel és a Baptista Szeretetszolgálat közös kampányában 1200 hátrányos helyzetű gyermek kívánságát teljesítik karácsonykor, miközben a magyarok adományozási szokásait is felmérték. A felmérésből kiderült, hogy sokan szeretnék tudni, mire van szükségük a támogatottaknak.
Az MBH Bank és a Mastercard 2024-ben is elindította jótékony célú kampányát, amely az ünnepi időszakban a rászorulók támogatására összpontosít. A bankkártyás vásárlások után adományokat gyűjtenek az Ökumenikus Segélyszervezet számára, ezzel felhívva a figyelmet a filantróp szemlélet fontosságára.
Évente körülbelül egymillió felajánlás érkezik, átlagosan 225 forint értékben. A legtöbben ATM-eken, valamint a MobilBankban támogatják a számukra kedves ügyeket. Az OTP Bank továbbra is elkötelezett az Adományozási Program mellett, hogy a sok apró összeggel egyre több fontos társadalmi cél valósulhasson meg.