Sajtóközlemények: FLOW PR

Az általunk kínált integrált és költséghatékony kommunikációs szolgáltatások valóban megtérülnek azáltal, hogy támogatják a termékek és szolgáltatások értékesítését, hozzájárulnak a bevételek növeléséhez, növelik az ügyfél-elégedettséget, erősítik a márkahűséget, és javítják a vállalat pozitív megítélését.

E-mail: info@flowpr.hu​ Honlap: www.flowpr.hu

A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a kötelező visszaváltási rendszer szerinti italcsomagolások értékesítését, most pedig már arról számol be a vállalat, hogy újrahasznosított anyagot is tartalmazó palackokba töltött Szentkirályi-termékek várják a vásárlókat a boltok polcain.

Az Emirates bemutatta új egyenruháját, amely az exkluzivitást és a légitársaság luxus színvonalát tükrözi. Az új viselet kifejezetten a Dubaji Nemzetközi Repülőtéren dolgozó elit csapat számára készült, amely a VIP és prémium utasok gördülékeny és személyre szabott utazási élményéért felelős.

Aki 2025-ben olyan karrierre vágyik, amely szakmai fejlődést és életre szóló élményeket kínál, most megteheti az első lépést álmai megvalósítása felé. Az Emirates január 12-én Budapesten tartja következő nyílt napját, ahol légiutas-kísérőnek lehet jelentkezni.

Ha van a családban vagy a baráti körben valaki, aki elképzelhetetlennek tartja a napját egy illatos csésze kávé nélkül, érdemes erre a szenvedélyre alapozni az ajándékválasztást. Ebben most a Starbucks is segít, hiszen ajándékötletei közvetítik a kávé szeretetét és az ünnepi pillanatok varázsát.

Az NN Longevity kutatása szerint a magyarok boldogságszintje alacsonyabb, mint a régió többi országában, és a pénzügyi biztonság jelentős hatással van a boldogságérzetre. A kutatás öt kulcsfontosságú boldogságfaktort azonosított, amelyek segíthetnek a tartalmas élet megteremtésében.

A nyugdíj előtt állók már a 65 év felettieket is idősnek könyvelik el, míg a nyugdíjasok csak 70 év felett mondják ezt valakire – derül ki az NN nemzetközi Longevity kutatássorozatából. A többség szerint a magasabb várható élettartamnak az ad értelmet, ha kevesebb stressz mellett jó egészségben tölthetünk több időt szeretteinkkel.

Az átgondoltan felépített, réteges öltözködés, a jól megválasztott útvonalak, valamint a hátizsákba kerülő, energizáló ételek és italok egyaránt kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a természetjárás a téli hónapokban is örömteli pillanatokat szerezzen. Ezekben segítenek a Fjällräven praktikus tanácsai, és márkanagykövete, Schnitzer Miklós outdoor szakértő tippjei.