Sajtóközlemények: FLOW PR

Az általunk kínált integrált és költséghatékony kommunikációs szolgáltatások valóban megtérülnek azáltal, hogy támogatják a termékek és szolgáltatások értékesítését, hozzájárulnak a bevételek növeléséhez, növelik az ügyfél-elégedettséget, erősítik a márkahűséget, és javítják a vállalat pozitív megítélését.

E-mail: info@flowpr.hu​ Honlap: www.flowpr.hu

A nyár ízei egyszerű, de hatásos kombinációkkal válnak igazán különlegessé. A citrom frissessége és savanykás karaktere tökéletesen kiegészíti a grillezett halat, nyári sütiket, salátákat, koktélokat és még a klasszikus Pepsit is, így emelve új szintre az élményt. Fedezd fel az epik nyári ízkombókat!

A Fjällräven negyedik éve vezeti a svéd Tradera használtruha-piacterének legnépszerűbb ruházati márkáinak listáját. A tartós és időtálló termékek hosszú élettartama hozzájárul a fenntarthatósághoz és a körforgásos gazdaság elterjesztéséhez az outdoor szektorban. A márka új platformja, a Fjällräven Pre-Loved, tovább növeli a használt ruhák értékét és életciklusát.

Hornyik Renáta, az Emirates vezető utaskísérője megosztotta velünk azokat az ajándéktárgyakat, amelyekkel utazásairól szívesen tér haza. Ezek a különlegességek nem csupán tárgyak – mindegyik egy-egy történet, emlék, illat vagy íz. Íme hét különleges úti cél az Emirates hálózatából és azok a szuvenírek, amelyeknek érdemes helyet hagyni a bőröndben.

Az Emirates 2025. július 30-tól közvetlen járatot indít Dubaj és a kelet-kínai Hangcsou között, amely naponta közlekedik majd. A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága ezzel az ötödik kínai várost kapcsolja hálózatába Peking, Sanghaj, Kanton és Sencsen után.

A világ egyik vezető nemzetközi légitársasága, az Emirates két éven belül több mint 1500 új pilótát kíván felvenni, ebből 550 főt már idén. Az ok: az Emirates dinamikusan bővíti útvonal hálózatát és repülőgép flottáját. Jelenleg 14 magyar pilóta repül az Emirates színeiben.

A Starbucks idén egy huncut csavarral már májusban meghívja vendégeit a nyár első kortyára. A napfényes szezon a kávézólánc új nyári kínálatával indul, ahol minden ital egy frissítő kaland – pukkanó gyöngyök, habkönnyű desszertkávék és citrusos eszpresszók hívogatnak, akár egy nyári tengerpart, ahol még egy sellő is boldogan megmártózna.

Vajon belegondolunk-e, honnan származik a reggeli kávénk, és milyen hatással van annak előállítása a világ másik felén élő közösségekre? A Starbucks a Föld napján arra hívja fel a figyelmet, hogy minden egyes korty mögött valós emberek, közösségek és felelős döntések állnak, és e döntések képesek alakítani a jövőnket.

Miközben mi élvezzük az ünnepi falatokat, nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy ezek közül sok akár ártalmas is lehet kutyáinkra és macskáinkra. Ha azt szeretnénk, hogy az ünnep ne csak nekünk, hanem kedvenceinknek is nyugodt, biztonságos és vidám legyen, érdemes előre gondolkodni, és néhány fontos szabályt szem előtt tartani. Ebben segít a Mars szakértője, aki hasznos tanácsokat ad a felelős húsvéti ünnepléshez.

Az Emirates idén is méltó módon ünnepli a húsvétot április 18. és 21. között: a világszerte közlekedő járatokon és a nemzetközi lounge-okban a hagyományos ünnepi ízek kerülnek terítékre. A fedélzeti menüsorokban és a várótermek ételkínálatában egyaránt a tavasz frissessége, a kulináris örökség és a luxus jegyei találkoznak, minden osztályon, minden utas számára.

Két új, összesen több mint 88 ezer négyzetméteres fenntartható ipari és logisztikai csarnok kivitelezését kezdte meg a HelloParks Fóton és Pátyon, így év végére már 11 épület áll majd rendelkezésre a vállalat megaparkjaiban. A fejlesztések a piaci keresletre reagálnak: a már átadott csarnokok többsége mindkét helyszínen szinte teljes kihasználtsággal működik.

Összesen 6,5 millió csomagot kézbesített Európa hat országában tavaly az okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO, s ennek köszönhetően a társaság ezúttal is kétszámjegyű növekedést produkált. A pozitív eredmény elérésében fontos szerepet játszott a nemzetközi terjeszkedés: Németország 2024-ben a DODO második legerősebb piacává vált, de Magyarországon is látványos volt a bővülés.

A globális autóipar 2024-ben az előrejelzésekhez képest gyengébben teljesített, az értékesítés növekedése a kezdeti optimizmus ellenére stagnált, és a 2025-ös kilátások sem tűnnek sokkal fényesebbnek. A 2023-as 10 százalék után 2024-ben csak szerény 1,7 százalékos bővülés volt, így a teljes könnyűgépjármű-értékesítés 88 millió darabra emelkedett.

A Starbucks Magyarország hetedik versíró pályázatának középpontjában idén a boldogság keresése állt: „Hol található a boldogság mostanában?” A szakmai zsűri öt döntőst választott ki, akik rendhagyó módon nem egy hagyományos díjátadón, hanem egy interaktív irodalomóra keretében mutathatták be verseiket a budapesti Vörösmarty Mihály Gimnáziumban.

Már több mint 200 magyar légiutas-kísérő dolgozik a világ legnagyobb nemzetközi légitársaságánál, de az Emirates folyamatosan keres további munkatársakat Magyarországról. A vállalat nemcsak vonzó adómentes fizetésekkel és juttatásokkal csábítja a leendő légiutas-kísérőket Magyarországról, hanem olyan szolgáltatásokkal is, amelyek emlékezetessé és élvezetessé teszik az életet a közel-keleti metropoliszban.

A Fjällräven 2025-ben immár hatodik alkalommal nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét Svédországban, a Sustainable Brand Index™ legfrissebb eredménye alapján. Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése nyolc ország 80 000 vásárlójának véleményét összesítve értékelte 36 iparág 1 600 márkáját. A svéd fogyasztók a „ruházat- és divatmárkák” kategóriában ezúttal is az outdoor céget találták a legjobbnak a környezeti szempontok érvényesítésében.

Az Emirates újabb nyolc útvonalon közlekedik a teljeskörűen felújított Boeing 777-es repülőgépeivel, tovább bővítve a prémium fedélzeti élményt nyújtó kínálatát. A közeljövőben Lisszabon, Dublin, Hongkong, Malé, Kolkata, Colombo, Johannesburg és Fokváros válik elérhetővé a korszerűsített utaskabinokkal felszerelt gépeken.