Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei. A “csendes díjazás” során olyan feltörekvő alkotókat ismert el a Nicolaus Vodka, akik valódi értéket teremtenek, de még nem feltétlenül részesülnek kellő figyelemben.
Sajtóközlemények: ArvaliCom
Feladatuk a Stühmer teljes online ökoszisztémájának frissítése, teljes körű menedzselése és ezen belül az online stratégia tervezése, a kreatív kampányok létrehozása, az online kommunikáció end-to-end menedzselése, valamint az influencer együttműködések tervezése és végrehajtása.
Az Omni-Heat Infinity hővisszaverő szigetelés segít megvédeni a leszállóegység egyes részeit a fagyos hőmérséklettől, míg az Omni-Shade Sun Deflector technológia megvédi az Athena egyéb részeit a nap extrém hőjétől az űrben és a hold felszínén.
A Bluebird International örömmel jelenti be, hogy John McGinty 2025 januárjától az USA szenior sales igazgatójaként csatlakozik a vállalathoz. Ez a lépés a Bluebird nemzetközi terjeszkedésének újabb fontos állomása, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója irányít.
Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában.
Első magyarországi üzletét nyitotta meg a napokban az Alensa Optika, amely több mint 40 webáruházat működtet 31 országban, és Csehország, valamint Szlovákia mellett immár a magyar vásárlók számára is különféle digitális megoldásokat kínáló, hagyományos üzletben teszi elérhetővé prémium minőségű szemüveg- és kontaktlencse kínálatát.
Az informatikai szektorban tapasztalt fizetési trendek 2024-ben továbbra is növekedést mutatnak, mind Magyarországon, mind nemzetközi szinten. A magyar IT szakemberek fizetése emelkedett az előző évhez képest, a szakértelem és tapasztalat szintjétől függően akár 10-15%-os bérnövekedés is megfigyelhető.
Az Emil Frey cégcsoport 100 éves mérföldkövet ünnepelt Magyarországon, bemutatva történelmét és elkötelezettségét a minőség iránt. Az esemény különleges flottanapot hozott, ahol partnerek és ügyfelek élhették át az autózás élményét.
Látogatói értékelései és egyedülálló nemzetközi médiavisszhangja alapján mára egyértelműen Európa kedvenc “arcade”, azaz játéktermi játékokat bemutató múzeuma lett a Radnóti Miklós utcai kiállítás. A világhírű fővárosi interaktív látványosság most új mérföldkőhöz érkezett: tematikus rendezvényhelyszínnel bővül.
A Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet nemrég saját mentőautót állíthatott szolgálatba, amelyet a tavaly felajánlott szja 1% felajánlásokból sikerült teljeskörűen felszerelni.