Sajtóközlemények: yettel

A Yettel és a Wolt közös pilot programja lehetővé teszi, hogy a Yettel termékei – mobiltelefonok, SIM-kártyák és kiegészítők – gyorsan és kényelmesen rendelhetők legyenek a Wolt alkalmazáson keresztül. A sikeres indulás után a szolgáltatás már 14 helyszínen érhető el országszerte, így a vásárlók akár egy órán belül megkaphatják rendeléseiket.

Új vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési (Customer Experience & Customer Market Insight) igazgatóságát. A szakember közel 15 éves telekommunikációs, banki és gyógyszeripari tapasztalattal érkezik – vissza – a vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.

A Yettel alkalmazás új, mesterséges intelligenciával támogatott HelyKereső funkciója megkönnyíti a parkolóhely keresést Budapesten. Az AI algoritmus valós idejű előrejelzésekkel segít gyorsabban találni szabad helyet, csökkentve a forgalmi zsúfoltságot és a környezeti terhelést. A szolgáltatás május 26-tól érhető el, később más városokban is.

A Szépművészeti Múzeum és a Yettel innovatív együttműködésben új dimenzióba helyezi a klasszikus képzőművészetet. Az ARtmemes projekt révén a látogatók kiterjesztett valóság segítségével mémeket hozhatnak létre a műalkotásokból, így közelebb hozva a művészetet a fiatalabb generációkhoz.

Május 6-tól Simon György irányítja a Yettel lakossági marketing igazgatóságát. Simon György több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, karrierje jelentős részében az infokommunikációs szektor különböző területein szerzett tapasztalatot, majd az elmúlt három évben a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott.

Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből hat magyar legalább hetente beszél az édesanyjával, és ha nem tudnak személyesen találkozni, leggyakrabban mobilon tartják a kapcsolatot. Ilyenkor az esetek több mint felében legalább tíz percet beszélgetnek, viszont inkább praktikus kérdésekről, és kevésbé jellemzőek az érzelmeket is érintő témák.

Új koncepcióval tér vissza a Kibontó, a Yettel mostantól már podcast formátumban is elérhető videósorozata. A március 26-debütáló sorozat első epizódja már a mobilszolgáltató irodaházában megépített saját stúdióban készült. A nézők és hallgatók egyaránt találkozhatnak technológiai trendekkel, üzleti megoldásokkal és betekintést nyerhetnek egyes fejlesztések kulisszái mögé is.

Honfitársaink háromnegyedének van olyan személy az életében, akit motiválónak tart – derült ki a Yettel friss országos, reprezentatív kutatásából. A férfiak gyakrabban választanak férfi példaképet maguknak (13%-kal gyakrabban preferálnak férfit, mint nőt), a nőket pedig nagyobb arányban inspirálják a női tehetségek (18%-kal).

Utazás, vagyonszerzés, karrier és hobbi. A legtöbb magyarnak ezeken a területeken vannak vágyai, melyeket még szeretne megvalósítani a jövőben – derült ki a Yettel friss, országos reprezentatív kutatásából. A mobilszolgáltató a „Mi Vagyunk Azahriah” című film apropójából készített kutatásában a jelenlegi és gyerekkori álmokat térképezte fel.

Megkezdődött a felkészülési és jelentkezési időszak a 2024/2025-ös ProSuli robotikaversenyre. Az újoncokat és kezdő csapatokat online oktatóanyaggal és konzultációs lehetőséggel segítik a szervezők, illetve nyílt pályázatot indítanak az iskoláknak ingyenesen megszerezhető LEGO robotkészletekre.

Az ingyenes próbaidőszak lehetőséget biztosít az ügyfelek számára, hogy megtapasztalják a Yettel hálózatán elérhető korlátlan belföldi net nyújtotta szabadságot és kényelmet. Sőt, a Yepp választásával hosszú távon is, a streaming-szolgáltatásokhoz hasonlóan, hűségvállalás nélkül kezelhetik tarifájukat.