Új vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési (Customer Experience & Customer Market Insight) igazgatóságát. A szakember közel 15 éves telekommunikációs, banki és gyógyszeripari tapasztalattal érkezik – vissza – a vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.
Sajtóközlemények: ügyfélélmény
Mit intézünk a bankfiókokban személyesen és mit intézünk inkább online? Hogyan látja az OTP Bank a bankfiókok szerepét és jövőjét az egyre inkább digitalizált világban? Mivel keressünk fel bankfiókot és mik gyorsabbak, vagy akár olcsóbbak is online? Hogyan érinti a bankfiókok funkcióit és kialakítását az online ügyintézés térnyerése? Ezekre adják meg a választ az OTP Bank szakértői.
A Magyar Telekom befejezte mobilhálózatának modernizációs programját, amely során korszerűsítette bázisállomásait, növelte a kapacitást és elindította az 5G szolgáltatást, hogy javítsa az ügyfélélményt és fenntarthatóbb hálózatot biztosítson.
