A Toyota e-kollekció bemutatása, amely futurisztikus termékek sorát ígérte, valójában egy hoax volt, amely a Toyota Urban Cruiser elektromos modelljének képességeit hivatott kiemelni. Az influencerek és a közönség vegyesen reagált, de a kampány célja a jövő technológiáinak bemutatása volt.
Sajtóközlemények: toyota
A Toyota bemutatta az e-kollekciót, amely innovatív megoldásokat kínál az alkalmazkodó életmódhoz, beleértve a hordozható munkaterületet, digitális háziállatot és moduláris bútorokat. Célja a modern élet kihívásainak kezelése.
A Toyota figyelmeztet, hogy 2025-től az új EU-s emissziós szabályok miatt jelentős áremelkedések várhatóak az új autók piacán. Az autógyártóknak alkalmazkodniuk kell a szigorúbb kibocsátási normákhoz, ami sok modell eltűnését és a vásárlások előre hozását eredményezheti.
A technológiában és a projektben hatalmas potenciál rejlik: a hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológiával felszerelt nehéz tehergépkocsik csökkenthetik a távolsági logisztikai műveletek széndioxid-kibocsátását, és ösztönözhetik a fenntartható hidrogén-utántöltő infrastruktúra fejlesztését.
Az új Toyota kiskereskedelmi koncepció szerint kialakított márkakereskedések az ügyfél köré szerveződnek, a beltér a korábbinál sokkal letisztultabb, egyszerűbb, mégis otthonosabb.
A vadonatúj kutatási és fejlesztési központ egészen egyedi koncepció mentén működik majd, amelynek szellemében a jövő autóinak és autóipari technológiáinak fejlesztése mellett kiemelt szerepet kap az ott dolgozó munkatársak fejlesztése is.
A Toyota Németországban már több, mint 1 éve teszteli az ügyfeleknek nyújtott támogatás és a hatékonyság új szintjét jelentő, mesterséges intelligencia alapú ügyélszolgálati megoldásokat, az eredmények pedig elképesztően pozitívak.
A japán autómárka február végéig 3.198 új autót értékesített hazánkban, így 14,3%-is piaci részesedéssel őrzi első helyét a magyarországi új személyautó és kishaszongépjármű piacon.
A Toyota, amely tavaly október óta az NFL mobilitási partnere, az elmúlt évekhez hasonlóan idén is emlékezetes reklámfilmmel készült a döntőre.
Az összesen 17 vállalatból álló Toyota Csoport tevékenysége rendkívül komplex, az alapanyagok gyártásától az alkatrészek és részegységek fejlesztéséig és gyártásáig számos területet lefed.
Az AI lehetővé teszi a tervezők és mérnökök számára, hogy nagy mennyiségű adat elemzése és értékes minták feltárása révén kreatív terveken dolgozzanak, így új alternatívákat fedezhetnek fel.
A vállalat „3R akkumulátor” elnevezésű programja kiemelt szerepet szán az akkumulátorok újrahasznosításának.
Az új mesterséges intelligencia alapú diffúziós politika lehetővé teszi a robotoknak, hogy egyszerű utasítások alapján tanuljanak meg több mint 60 kézügyességi feladatot anélkül, hogy új kódot írnának.
Minden idők legsikeresebb évét zárta a Toyota hazánkban 2023-ban: a teljes magyarországi személyautó és kishaszongépjármű piacon 17.299 új autó értékesítésével őrizte meg piacvezető pozícióját.
A vállalat bejelentette, hogy a hidrogén üzletágért felelős Toyota Hydrogen Factory Europe tovább növeli a Toyota hidrogénes üzletágát, szélesebb körben terjesztve a hidrogénes ökoszisztémákat és fejlesztve az infrastruktúrát Európában.
A 2024-es japán üzleti év első félévét vizsgálva 16,9 milliárd dolláros profitot realizált a Toyota.
A JUU egy elektromos kerekesszék, amely kivételes képességgel rendelkezik, hiszen akár 16 cm magas lépcsőfokokat is képes megmászni, miközben a felhasználó benne ül.
2025-től az LG Energy Solution évente 20 GWh magas nikkeltartalmú NCMA akkumulátormodult szállít majd a Toyotának.
A Toyota a világ vezető mobilitási szolgáltatójává kíván válni, és a cél elérésének egyik lépéseként teljes tulajdonba veszi a Woven by Toyotát.
A személyautó piacon meg sem közelítik a versenytársak, a legnagyobbat azonban a haszongépjármű piacon lépett előre a Toyota.
Idén mintegy 90 országból nem kevesebb 782.852 pályamű érkezett, a legjobb 20 közé pedig egy magyar kislány, a 7 éves Reisch Abigél ’Mini-Toyota’ című rajza is bekerült.