A Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a japán luxusautómárka világszinten 15%-al, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos időszakához képest, amitől csak kicsit marad el a márka kínai piacon elért 45%-os növekedése.
Sajtóközlemények: lexus
A japán autómárka február végéig 3.198 új autót értékesített hazánkban, így 14,3%-is piaci részesedéssel őrzi első helyét a magyarországi új személyautó és kishaszongépjármű piacon.
A Lexus ismertette azokat az új technológiákat, amelyek elősegítik átalakulását 100 százalékban akkumulátoros elektromos autómárkává.
A Lexus Kiwami Díj a Lexus márkakereskedők által nyújtott kimagasló ügyfélélmény elismerése.
A Lexus hetedik egymást követő évben tér vissza a fesztivál hivatalos mobilitási partnereként, és ezúttal az új LBX kompakt crossover kapja majd a főszerepet.
A vadonatúj LBX pedig ennek megfelelően ötvözi a látványos ás szembetűnő formavilágot a márkától megszokott minőséggel és kifinomultsággal.
A Lexus ma tartotta Shanghajban a vadonatúj LM, a környezettudatos japán luxusautómárka „luxury mover” („luxus szállító”) zászlóshajójának világpremierjét, amely új piaci szegmenst, a sofőrös kisbuszok kategóriáját nyitja meg a kedvelt prémium márka előtt.
A világszerte immár több, mint 22,5 millió, hazánkban pedig mintegy 50 ezer elektrifikált (zömében öntöltő hibrid elektromos) autót értékesítő Toyota neve az elmúlt negyed évszázadban összeforrott a környezettudatossággal, a márka pedig meghatározó szerepet játszik a magyar újautópiac és általában a hazai autópark folyamatos zöldülésében is.