Sajtóközlemények: körforgásos gazdaság

A Fjällräven negyedik éve vezeti a svéd Tradera használtruha-piacterének legnépszerűbb ruházati márkáinak listáját. A tartós és időtálló termékek hosszú élettartama hozzájárul a fenntarthatósághoz és a körforgásos gazdaság elterjesztéséhez az outdoor szektorban. A márka új platformja, a Fjällräven Pre-Loved, tovább növeli a használt ruhák értékét és életciklusát.

A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a kötelező visszaváltási rendszer szerinti italcsomagolások értékesítését, most pedig már arról számol be a vállalat, hogy újrahasznosított anyagot is tartalmazó palackokba töltött Szentkirályi-termékek várják a vásárlókat a boltok polcain.

A Magyar Telekom és a Recommerce Group közös szolgáltatása révén egyre több felújított mobil készülék kerül értékesítésre, támogatva ezzel a körforgásos gazdaságot és a környezettudatos vásárlást. Az első év tapasztalatai alapján a felújított iPhone-ok népszerűsége folyamatosan növekszik.