Az Európai Unió „Az emberség hangjai” kampányt indít, hogy kiemelje humanitárius segítségnyújtásban betöltött vezető szerepét. A kezdeményezés az emberség, semlegesség, pártatlanság és függetlenség alapelveit hangsúlyozza, miközben bemutatja a segélymunkások mindennapjait válságövezetekben.
Sajtóközlemények: kampány
Megérkezett a Snickers® „Nem vagy formában?” kampánya, ezúttal José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka futballsztárok szereplésével. A márka továbbra is a jól ismert „Kivagy, ha éhes vagy” üzenetre épít, ezúttal futball-pillanatokkal mutatva be ezt a gondolatot a fogyasztóknak.
A Groupama Biztosító legfrissebb lakásbiztosítási kampányának statisztikái szerint több százezer lakástulajdonos újította meg szerződését, a legkisebb ingatlan 16 négyzetméteres volt, míg a legnagyobb egy 430 négyzetméteres családi ház. Az ügyfelek 85%-a személyesen kötötte meg a szerződést, és a legnépszerűbb kiegészítő biztosítás a háztartási gépek javítására vonatkozott.
Áprilisban a Global Month of Good kampány keretében a Starbucks és a Peanuts™ ikonikus kutyusa arra emlékeztet minket, hogy a kedvesség apró gesztusokban rejlik. Egy mosoly, egy bátorító szó vagy akár egy meglepetésként átnyújtott kávé is szebbé teheti valaki napját. És hogy mit tanulhatunk Snoopy-tól a kedvességről? Legalább négy dolgot!
Önképünk lehetséges torzulására, az AI által „feljavított” profilképek és filterek túlzott használatának negatív aspektusára hívja fel a figyelmet a Magyar Telekom a Nemzetközi nőnap apropóján. A vállalat arra figyelmeztet: a mesterséges intelligenciával retusált képek gyakori használata problémát okozhat önértékelésünkben, létrehozhatja a sablonarcok digitális világát, ráadásul még adatvédelmi kérdéseket is felvethet.
Jelentős díjkedvezményekkel, ajándék kiegészítőkkel és értékes nyereményekkel készülnek a lakásbiztosítási kampányra a biztosítók, derült ki a Grantis szakértői által készített körképből. A nyeremények között okostévé és 10 millió forint kisorsolása is szerepel.
”Gondos tervezés, gondtalan nyaralás” címmel indít kommunikációs kampányt az MNB melynek keretében új, pénzügyi kvízjátékokkal is tesztelhetik a fogyasztók, megfelelően felkészültek-e a vakáció alatti pénzügyi kockázatok elkerülésére.
A világ legjobb gyakorlatait bemutató, e területen élen járó 54 egyetem közül a nemzetközi dobogó első helyére rangsorolták az UI GreenMetric versenyében a Soproni Egyetem e-hulladék gyűjtését és a hulladék kezelést bemutató pályázatát.


