Sajtóközlemények: kampány

Az Európai Unió „Az emberség hangjai” kampányt indít, hogy kiemelje humanitárius segítségnyújtásban betöltött vezető szerepét. A kezdeményezés az emberség, semlegesség, pártatlanság és függetlenség alapelveit hangsúlyozza, miközben bemutatja a segélymunkások mindennapjait válságövezetekben.

A Groupama Biztosító legfrissebb lakásbiztosítási kampányának statisztikái szerint több százezer lakástulajdonos újította meg szerződését, a legkisebb ingatlan 16 négyzetméteres volt, míg a legnagyobb egy 430 négyzetméteres családi ház. Az ügyfelek 85%-a személyesen kötötte meg a szerződést, és a legnépszerűbb kiegészítő biztosítás a háztartási gépek javítására vonatkozott.

Önképünk lehetséges torzulására, az AI által „feljavított” profilképek és filterek túlzott használatának negatív aspektusára hívja fel a figyelmet a Magyar Telekom a Nemzetközi nőnap apropóján. A vállalat arra figyelmeztet: a mesterséges intelligenciával retusált képek gyakori használata problémát okozhat önértékelésünkben, létrehozhatja a sablonarcok digitális világát, ráadásul még adatvédelmi kérdéseket is felvethet.