Utazás, vagyonszerzés, karrier és hobbi. A legtöbb magyarnak ezeken a területeken vannak vágyai, melyeket még szeretne megvalósítani a jövőben – derült ki a Yettel friss, országos reprezentatív kutatásából. A mobilszolgáltató a „Mi Vagyunk Azahriah” című film apropójából készített kutatásában a jelenlegi és gyerekkori álmokat térképezte fel.
Sajtóközlemények: film
Ez a film több mint három éven át készült, és 125 évről szól. A Víg 125 évéről. És mivel a Víg mindig is különleges helyet töltött be Budapest és az ország kulturális életében, ezért ez a film nemcsak egy színházról szól, hanem egy város születéséről és a 20. századi magyar történelemről is.
A demográfiai változások, az innovatív technológiák és a magas hozamú szellemi tulajdon iránti vágy mozgatja a történetmesélés fejlődését – derül ki a Deloitte TMT Predictions 2024 tanulmányából.