A Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a japán luxusautómárka világszinten 15%-al, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos időszakához képest, amitől csak kicsit marad el a márka kínai piacon elért 45%-os növekedése.
Sajtóközlemények: értékesítés
A japán autómárka február végéig 3.198 új autót értékesített hazánkban, így 14,3%-is piaci részesedéssel őrzi első helyét a magyarországi új személyautó és kishaszongépjármű piacon.
A teljesen elektromos modellek értékesítése 68%-kal nőtt, így az eladások bő 15%-át tették ki.
Őrzi kilencedik helyét az eladási rangsorban az Opel 5.206 eladott gépjárművel és 4% fölötti piaci részesedéssel.
Minden idők legsikeresebb évét zárta a Toyota hazánkban 2023-ban: a teljes magyarországi személyautó és kishaszongépjármű piacon 17.299 új autó értékesítésével őrizte meg piacvezető pozícióját.
Az egyéni gazdaságok és a társas vállalkozások 226,5 milliárd forint értékben vásároltak új mezőgazdasági gépeket és eszközöket a 2023. január–szeptemberi időszakban.
A 2024-es japán üzleti év első félévét vizsgálva 16,9 milliárd dolláros profitot realizált a Toyota.
Újabb rekordot hozott az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítése, miután az év első három negyedévében közel felével (+46,2%), 34.925 darabra növelte az értékesített gépjárművek számát.
Régiós jelenlétének köszönhetően továbbra is kiegyensúlyozottan növekedett az AutoWallis Csoport az első félévben, miután kétharmadával növelte az értékesített gépjárművek számát az előző évhez képest.
A Toyota európai leányvállalata 573.976 új autót értékesített az idei év első hat hónapjában, amelyből 409.406 darabot, azaz 71,3%-át tették ki a részben vagy teljesen elektromos járművek.
A müncheni központú vállalatcsoport 11,3 százalékos abszolút értékesítési gyarapodást könyvelhetett el.