Sajtóközlemények: Uniomedia Kommunikációs Ügynökség

We are an award-winning, independent strategic communications company operating in Central-Eastern and South Europe. Our strategists, policy advisors, marketing specialists and content creators cover all countries in the region and serve our clients within two major service areas: creative content and stakeholder management. We're proud to have an ever-expanding trophy cabinet – in fact, we've been awarded „Agency of the Year” in 2020, for the 7th year in a row. However, behind it all, there is only one thing that guides us: to create incredible and credible stories with one extra twist that leaves a mark on our world.

Telefon: +36 1 787 4408 E-mail: uniomedia@uniomedia.com Honlap: uniomedia.com

A CIB Bank friss felmérése szerint a magyar lakosság 11%-a tervez idén lakásvásárlást, közülük több mint egyharmaduk hitelre is támaszkodik. A vásárlók többsége saját forrásból finanszírozza az ingatlanvásárlást, de jelentős szerepet kapnak az állami támogatások és a lakáshitelek is.

A CIB Bank legfrissebb felmérése szerint nőtt a kibercsalások áldozatainak aránya Magyarországon, miközben a lakosság egyre jobban felismeri a csalás jeleit. A visszaélések módszerei folyamatosan finomodnak, ezért kiemelten fontos a megelőzés és a bankok, valamint a Magyar Nemzeti Bank hiteles tájékoztatásának követése.

Változatlanul milliárdos nagyságrendű károkat okoznak a bankkártyás, illetve elektronikus fizetési forgalomhoz kapcsolódó visszaélések Magyarországon, még úgy is, hogy az okozott kár a múlt év utolsó negyedében már kissé csökkent 2023 azonos időszakához képest. A csalók erős aktivitására utalnak a CIB Bank friss felmérésének eredményei is: ezek szerint a lakosság csaknem 60 százaléka volt már csalási kísérletek áldozata.

Lakáshiteleinél megtakarítások után igényelhető kedvezménycsomagot vezet be a CIB Bank. A Mozgástér kedvezménycsomag a bankunknál tartott megtakarításra vonatkozhat, és akár több millió forintos kamatmegtakarítást is hozhat a lakáshitel teljes futamideje alatt.

A CIB Bank friss felmérése szerint a magyarok bő negyede képes rendszeresen megtakarítani, míg a lakosság közel kétötöde karácsony előtt egyáltalán nem rendelkezik félretett pénzzel. A megtakarítási szokások jelentős eltéréseket mutatnak a társadalmon belül.